ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر پروژه ساخت اتومبیل الکتریکی اپل این شرکت را ترک می کند

بنابر گزارش وال استریت ژورنال، مدیری که مسئولیت پروژه ماشین های الکتریکی اپل را در دو سال اخیر بر عهده داشت اعلام کرده که در حال ترک این شرکت است. Steve Zadesky از کارکنان پرسابقه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

بنابر گزارش وال استریت ژورنال، مدیری که مسئولیت پروژه ماشین های الکتریکی اپل را در دو سال اخیر بر عهده داشت اعلام کرده که در حال ترک این شرکت است.

Steve Zadesky از کارکنان پرسابقه اپل است و شانزده سال از فعالیت حرفه ایش می گذرد. براساس گزارش وال استریت ژورنال، رفتن او از اپل بنا بر دلایل شخصی صورت می گیرد و موضوع ارتباطی با عملکرد وی ندارد.

البته آخرین روز کاری وی هنوز هم مشخص نشده است و معلوم نیست که در نبود آقای Zadesky چه کسی قرار است وظایف وی را بر عهده بگیرد یا اینکه چه بر سر پروژه ساخت ماشین الکتریکی اپل می آید که مدتهاست شایعه کلید خوردن آن شنیده می شود.

Akshay تحلیلگری که با شرکت Kelley Blue Book کار میکند، در این رابطه گفت: با وجود آنکه جدا شدن رئیس بخش اتومبیل اپل می تواند ضربه بزرگی را بر پیکره اپل وارد نماید، حقیقت این است که این شرکت به اندازه کافی پول و توانایی دارد تا هر آنکس را که می خواهد به استخدام خود درآورد.

گفتنی است که Zadesky پیشتر برای فورد کار می کرد و آنطور که در برخی گزارشات آمده در اپل مسئولیت یافته بود که اندازه تیم توسعه دهنده ماشین الکتریکی این شرکت را سه برابر نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی