ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت OxygenOS 2.1.4 برای وان پلاس وان ارائه شد

شرکت وان پلاس روز جمعه اعلام کرد که تلفن هوشمند وان پلاس وان آپدیت OxygenOS 2.1.4 را دریافت می کند. متاسفانه این آپدیت به صورت OTA ارائه نخواهد شد و لازم است که آن را فلش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

شرکت وان پلاس روز جمعه اعلام کرد که تلفن هوشمند وان پلاس وان آپدیت OxygenOS 2.1.4 را دریافت می کند. متاسفانه این آپدیت به صورت OTA ارائه نخواهد شد و لازم است که آن را فلش نمایید.

علت این تصمیم هم آن است که آپدیت این موبایل تفاوتی با دیگر رام های اندرویدی ندارد و می توانید با دانلود فایل زیپ مربوطه، آن را روی دستگاه خود داشته باشید.

شرکت وان پلاس اظهار داشته که چنانچه به صورت دستی اقدام به روزرسانی سیستم عامل این موبایل به OxygenOS 2.1.4 نمایید کلیه اطلاعات خود را از دست خواهید داد و به همین خاطر، دریافت بکاپ بهترین اقدامی است که می توانید برای جلوگیری از بروز این اتفاق انجام دهید.

در نظر داشته باشید که چنانچه از نرم افزار TWRP استفاده نمایید ممکن است قابلیت رادیویی یا شماره اختصاصی دستگاه شما (IMEI) هم از دست برود.

خبر ناخوشایند دیگری که باید به اطلاع تان برسانیم این است که برخی امکانات و قابلیت هایی که هم اکنون کاربران وان پلاس 2 از آن بهره می برند نیز در آپدیت جدید غایب خواهند بود که از آن جمله می توان به تکنولوژی صدای MaxxAudio، تنظیمات دستی دوربین و قابلیت ذخیره سازی فایل ها با فرمت RAW اشاره کرد. نکته دیگر اینکه امکان اسکن اثر انگشت نیز در این آپدیت وجود ندارد و نمی توانید دمای رنگی نمایشگر را نیز بهینه سازی نمایید.

اما امکاناتی که به لطف این آپدیت به وان پلاس 2 می آیند عبارتند از Dark Mode با ترکیب های رنگی مختلف، پکیج های بهینه آیکون و قابلیت بیدار کردن نمایشگر با دو اشاره انگشت.

به لطف قابلیت دریافت مجوز اپلیکیشن ها که مارشملو با خود به همراه آورده، کاربران وان پلاس وان می توانند اطلاعاتی که هر اپلیکیشن به آن دسترسی را دارد را با ارائه مجوز تحت کنترل خود درآورند. گفتنی است که این نسخه از سیستم عامل اکسیژن به صورت اختصاصی برای وان پلاس وان بهینه سازی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    وان پلاس 2 تنوست توdxomarkامتیاز76 رو به دست بیاره یعنی هم امتیاز با ایفون5sوفقط یک امتیاز کمتر از808پیرو ویونوکیا.به نظر من که خوبه بد نیست

    • نیما
      نیما | ۳ بهمن ۱۳۹۴

      انتظارات از وان پلاس 2 خیلی بیشتر بود.
      شما ببین ایفون 5اس و نوکیا 808 مال چه سالی هستن و وان پلاس 2 مال چه سالی هست !
      خب 100 درصد خوب کار نکرده نسبت به این که خیلی جدید تره .
      در حالیکه وان پلاس وان وقتی اومد ، نسبت به بقیه خیلی سرتر بود

مطالب پیشنهادی