ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت جدید اسکایپ برای افزایش امنیت کاربران
تکنولوژی

اسکایپ IP کاربرانش را جهت جلوگیری از مزاحمت های آنلاین مخفی می کند

اگر بخواهیم واقعیت را بیان کنیم، کمتر می توان کسانی را یافت که از پیروزی شما به معنی واقعی کلمه خوشحال شوند. وقتی این پیروزی در یک بازی آنلاین به دست آمده باشد، احتمالش به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

اگر بخواهیم واقعیت را بیان کنیم، کمتر می توان کسانی را یافت که از پیروزی شما به معنی واقعی کلمه خوشحال شوند. وقتی این پیروزی در یک بازی آنلاین به دست آمده باشد، احتمالش به صفر نزدیک می گردد.

عده ای از باخت در یک بازی چند نفره آنلاین آنقدر خشمگین می شوند که حتی دست به اقداماتی برای آفلاین کردن حریف خود می زنند. برای این کار افراد می توانند از ابزارهایی برای پیدا کردن IP کاربران استفاده کنند. این ابزارها قادرند که IP هر فرد را با استفاده از نام کاربری او در نرم افزار اسکایپ بیابند و سپس ترتیب یک حمله DDoS را به سیستم حریف بخت برگشته بدهند.

البته چنین حملاتی چندان هم معمول نیست، با این وجود، شرکت مایکروسافت با بروزرسانی نرم افزار اسکایپ خیال کاربران را از افشا شدن آدرس IP آنها راحت کرده است.

تا پیش از این کاربران اسکایپ اجازه داشتند که در مورد به اشتراک گذاری IP خود تصمیم بگیرند، اما در آپدیت جدید مخفی سازی آدرس به صورت پیش فرض در نرم افزار وجود دارد. مایکروسافت می گوید که بعد از این، دیگر نمی توان بدون رضایت افراد به نام کاربری و آدرس IP آنها دسترسی یافت.

تا قبل از این بروزرسانی جدید، گیمرها برای حفاظت از خود در مقابل ترول های اینترنتی از نرم افزارهای شخص ثالث به منظور پنهان سازی اطلاعات اتصال اینترنتی خود بهره می بردند، اما حالا می توانند با خیالی آسوده تر از پیروزی های مجازی خود لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • atra.tavan60
    atra.tavan60 | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    به نظر من هیچ مسنجری مثل لاین امنیت نداره من که تو تماس صوتی و تصویری از لاین استفاده میکنم اصلا مثل اسکایپ قطعی هم نداره

  • نشرینو.کام
    نشرینو.کام | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    دیر اقدام کرده ولی باز هم به نظر من اقدامی رو به جلو در جهت حفظ حریم هست

مطالب پیشنهادی