ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات جامعی در خصوص آیفون 5se، تلفن هوشمند ۴ اینچی اپل

همین چند روز پیش بود که ویدیویی کوتاه در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از حضور یک آیفون ۴ اینچی در سبد کالای اپل در آینده ای نزدیک داشت. حال امروز اخبار تازه تری ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

همین چند روز پیش بود که ویدیویی کوتاه در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از حضور یک آیفون ۴ اینچی در سبد کالای اپل در آینده ای نزدیک داشت. حال امروز اخبار تازه تری در مورد این محصول به انتشار رسیده و به نظر می رسد که شرکت سازنده این تلفن هوشمند، تصمیم دارد نمونه ای بهبود یافته از آیفون 5s را با نام «آیفون 5se» تولید نماید و اکنون از این تلفن همراه در مقر اصلی کوپرتینو، با اسم رمز «N69» یاد می شود.

تلفن هوشمند ۴ اینچی اهالی کوپرتینو به چیپست مجتمع A8 و چیپ حرکت سنج M8 مجهز خواهد شد؛ سخت افزاری که یادآور آیفون های ۶ و نمونه پلاس آن است.

این در حالیست که اکنون گفته می شود دوربین اصلی اسمارت فون مذکور دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل بوده و بخش جلویی این دستگاه نیز میزبان یک سنسور ۱.۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر خودگرفت است. نکته قابل اشاره اما حضور ویژگی «Live Photos» در آیفون 5se است؛ قابلیتی که می تواند ۱.۵ ثانیه قبل و ۱.۵ ثانیه بعد از ثبت هر تصویر را ذخیره کرده و نتیجه را در قالب یک کلیپ کوتاه و ۳ ثانیه ای برایتان به نمایش بگذارد.

در این میان بیان می شود که دوربین آیفون ۴ اینچی همچنین قابلیت آن را دارد که در هنگام ثبت ویدیو نیز فوکوس خودکار انجام دهد.

نکته بعدی نیز مربوط می شود به حضور یک چیپ NFC در این آیفون تا کاربران قادر باشند توسط آن از Apple Pay استفاده کرده و پرداخت های موبایلی خود را انجام دهند. حضور یک فشارسنج نیز به اپلیکیشن Health کمک می کند تا اطلاعات مربوط به حرکات فیزیکی شما را به شکل صحیحی به ثبت برساند.

IOS9digiato (10)

سایر بخش های مرتبط با قابلیت های اتصال این آیفون با جدیدترین تلفن هوشمند اپل با نام آیفون ۶ اس، کاملا هماهنگ خواهند بود و این تلفن هوشمند به بلوتوث ۴.۲، وای-فای 802.11ac و VoLTE مجهز خواهد شد.

همچنین گفته می شود که کاربر می تواند از بین رنگ های مختلف نقره ای، خاکستری، طلایی و رز گلد انتخاب خود را انجام دهد.

احتمالا شما هم زمانی که متوجه شدید آیفون ۴ اینچی اپل به قابلیت Live Photos مجهز شده، تصور کردید که نمایشگر این دستگاه از نوع 3D Touch است اما در واقع چنین نیست و شرکت سازنده تصمیم دارد این قابلیت را به نوعی، در خود iOS اضافه کرده و نمایشگر این محصول را فاقد 3D Touch در اختیار کاربر قرار دهد.

باید خبر داد که اپل در ماه مارس، مراسم بهاره خود را برگزار خواهد کرد و در همین رویداد از آیفون 5se پرده برداشته و تا انتهای ماه مارس آن را در اختیار کاربران قرار می دهد. آنطور که امروز خبر رسیده، شرکت یاد شده تصمیم دارد محصول مذکور را با قیمت ۴۴۹ دلار در اختیار کاربران قرار دهد. حال باید در انتظار دعوتنامه مراسم ماه مارس بوده و ببینیم این بار شرکت ساکن کوپرتینو در دعوتنامه اش چه مواردی را به شکل نهان بیان خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • میثم
    میثم | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

    سلام
    منم منتظرم تا 5se بیاد

  • BlackBerry Forever
    BlackBerry Forever | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    مزخرفترین آیفون 5 اس بود خیلی زجرم داد تا فروختمش
    باتری ضعیف،صفحه ضعیف،صفحه کوچیک،ولی خب طراحیش از ایفون 65 بهتر بود،

    • یاسین
      یاسین | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

      داداشی بنظر من مزخرف ترین نظری که من خوندم دیدگاه شما بود چون کاملا کسایی که از آیفون 5اس خوششون میاد رو زیر سوال بردی و نظر شخصیتو نسبت به 5s نگفتی بلکه توهین کردی. از نظر خیلی ها آیفون 6 و 6s به خاطر بزرگیش واقعا نامطلوب و آزار دهنده بود و همون جور که خود شرکت اپل آمار داده بیشتر کاربراش آیفون 5s خود رو عوض نکرده و اون رو ترجیح دادن به آیفون 6 و بالاتر... کمی مطالعه و نظر بدون تعصب هم میوتونه خوب باشه...

  • حسین
    حسین | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    به نظر من خوش دست ترین گوشی که کیفیت خوبی هم داشت 5s بود، من بخاطر خوش دستی اون هیچوقت تصمیم به تعویضش با سری 6 نگرفتم، حالا اما منتظر این گوشیم که 5s رو ارتقاء بدم، اگه 3d touch هم داشت عالی میشد، با این حال با قیمت ۴۴۹ دلار منطقی و عالیه

  • مصطفي
    مصطفي | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    منتظرم تا بياد چون من بيشتر از ٤اينچ برام جالب نيست
    ولي قيمتش باز بالاست با اين قيمت اون موقع ميشه يك ٦اس دست دوم خريد

مطالب پیشنهادی