ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Mi 5 شیائومی 5 اسفند در جریان یک کنفرانس خبری معرفی می شود

همانطور که می دانید تلفن های هوشمند شیائومی در ایالات متحده آمریکا فروخته نمی شوند، با این همه، این موضوع قرار است که به زودی حل شود و مساله صرفا به زمان مربوط می گردد. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

همانطور که می دانید تلفن های هوشمند شیائومی در ایالات متحده آمریکا فروخته نمی شوند، با این همه، این موضوع قرار است که به زودی حل شود و مساله صرفا به زمان مربوط می گردد.

کاربران آمریکایی غالبا با این برند آشنایی ندارند با این همه، بسیاری از آسیایی ها و خوره های موبایل احتمالا می دانند که از زمان ارائه آخرین پرچمدار این کمپانی یعنی Mi 4 زمان زیادی سپری شده است.

علت این تاخیر هرچه که باشد، Liwan Jiang نایب رئیس این شرکت امروز اعلام کرد که شیائومی در تاریخ 24 فوریه یعنی چهارشنبه پنجم اسفندماه تلفن هوشمند Mi 5 را رونمایی خواهد کرد.

تا به امروز عکس های متعددی از این موبایل به بیرون درز کرده است و آنطور که از روی حرف های این مدیر ارشد می توان حدس زد، باید انتظار داشت که تا سه روز آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری از این دستگاه منتشر گردد.

گفته می شود که رویداد رسانه ای شیائومی برای معرفی این اسمارت فون در حدود یک یا دو ساعت طول خواهد کشید و احتمالا دستگاه های بیشتری علاوه بر Mi 5 رونمایی خواهند شد. از طرفی، طبق برخی گمانه زنی ها، تاخیرهای به وجود آمده در فرایند عرضه این اسمارت فون، به خاطر انتظار شیائومی برای عرضه اسنپدراگون 820 بوده است.

این یعنی پرچمدار بعدی شیائومی از یک چیپست چهار هسته ای با پردازنده گرافیکی آدرنو 530 بهره می برد. علاوه بر این، نمایشگر 5.2 اینچی دستگاه هم یا رزلوشنی برابر با 1080 در 1920 پیکسل خواهد داشت یا 1440 در 2560 پیکسل و براساس برخی پیش بینی ها دو مدل مختلف از آن با رم های 3 یا 4 گیگابایت و حافظه داخلی 16، 32 یا 64 گیگابایت عرضه می گردد.

براساس برخی گزارشات، Mi یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده و برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباطات تصویری هم یک دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده است.

انرژی مورد نیاز این گجت از طریق یک باتری 3030 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد و طبق شایعات اندروید 6.0 نیز از قبل روی آن بارگذاری شده که به جدیدترین نسخه از رابط کاربری MIUI مجهز گردیده.

Xiaomi-executive-reveals-that-the-Mi-5-will-be-unveiled-on-February-24th

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی