ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از موبایل لومیا 650 تا آخر بهمن به تعویق افتاد

بر اساس گزارش های هفته ی گذشته، قرار بود تلفن هوشمند لومیا 650 در اول فوریه (12 بهمن) رونمائی گردد اما امروز «ویندوز سنترال» خبری منتشر و به واسطه آن اعلام نموده که مراسم پرده ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۱

بر اساس گزارش های هفته ی گذشته، قرار بود تلفن هوشمند لومیا 650 در اول فوریه (12 بهمن) رونمائی گردد اما امروز «ویندوز سنترال» خبری منتشر و به واسطه آن اعلام نموده که مراسم پرده برداری از این محصول با تاخیر مواجه خواهد بود.

البته این تعویق چندان طولانی نیست و قرار است در نیمه ماه جاری میلادی یعنی تا آخر ماه بهمن شاهد معرفی رسمی این دستگاه باشیم.

دلیل این امر نیز به نرم افزار اسمارت فون مورد بحث مربوط است. گویا در دقیقه نود مشکلی در عملکرد این موبایل کشف کرده اند که موجب گشته تا زمان معرفی آن عقب بیفتد.

در مورد مشخصات لومیا 650 مایکروسافت می توان به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720×1280 پیکسلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 210 و باتری 2 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره نمود که این محصول را در میان موبایل های میان رده قرار می دهند.

البته جا دارد اشاره کنیم جنس بدنه دستگاه از فلز بوده و بسیار مرغوب به نظر می رسد. حالا باید منتظر ماند و دید آیا شرکت ساکن ردموند این بار به عهده خود وفا خواهد کرد و آیا این محصول را تا آخر این ماه معرفی خواهد نمود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    این که لومیا 650 کی معرفی میشه از طرف مایکروسافت تعیین و تایید نشده

  • Jazz
    Jazz | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    مگه مایکروسافت رسما زمان رونمایی این گوشی رو اعلام کرده بود که اخر مقاله مینویسید ایا اینبار مایکروسافت به عهد خود خواهد کرد؟ ?

مطالب پیشنهادی