ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نیروی ضربت؛ معرفی بازی Elite Killer: SWAT

هر بار که فهرست بازی های جدید گوگل پلی را بالا و پایین کنید، عناوینی از توسعه دهندگانی نه چندان مطرح به چشمتان می خورد که با استقبال خوبی از کاربران مواجه شده و امتیاز خوبی از آنها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

هر بار که فهرست بازی های جدید گوگل پلی را بالا و پایین کنید، عناوینی از توسعه دهندگانی نه چندان مطرح به چشمتان می خورد که با استقبال خوبی از کاربران مواجه شده و امتیاز خوبی از آنها دریافت کرده اند.

بازی Elite Killer: SWAT استودیوی کانادا دروید (که به ساخت کپی های مشابه از عناوین موفق شهره است) هم یکی از آنهاست؛ یک شوتر سه بعدی هیجان انگیز که علیرغم تقلید از عناوین استودیوهای بزرگ، بازی بسیار خوب و سرگرم کننده ای از آب درآمده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کانادا دروید طی یکی دو سال اخیر، ثابت کرده که استودیوی راحت طلبیست؛ ایده های موفق را می گیرد و با کمی دستکاری، تجربه ای تقریبا مشابه آنها را در اختیار شما می گذارد.

unnamed (1)

پروسه طراحی Elite Killer: SWAT هم دنباله روی این سنت نه چندان جالب کانادا دروید بوده، اما در کمال تعجب بازی در چشم کاربران گوگل پلی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز ظاهر شده.

گرافیک Elite Killer برای پلتفرم موبایل عالیست، انیمیشن ها نرم و روانند و تغییر زاویه دوربین از حالت سوم شخص به اول شخص به زیبایی انجام می گیرد. صداگذاری انفجارها، شکستن شیشه ها و شلیک تفنگ ها هم به خوبی انجام شده تا بتوانید لذت بیشتری از حضور در میادین جنگ بازی ببرید.

unnamed (2)

این گونه بازی ها نیازی به داستان ندارند، همین قدر که بدانید دشمنان شما تروریست های خطرناک هستند برای ورود به میدان مبارزه کافیست. بازی بیش از 100 مأموریت در حالت تک نفره دارد که در تمامشان هدف این است که تک تک دشمنان را بکشید.

البته مد مالتی پلیر به مراتب آدرنالین بیشتری به خون شما تزریق می کند. حالت چند نفره را هم می توانید به صورت محلی و هم اینترنتی بازی کنید و سرورهای بازی هم اگر اینترنت خوبی داشته باشید، آنچنان اذیت تان نمی کنند.

در کل تجربه Elite Killer: SWAT با گیم پلی طولانی و گرافیک نسبتا خوبش خالی از لطف نیست. بازی را می توانید هم اکنون و به رایگان از گوگل پلی یا این آدرس اینترنتی دانلود نمایید.

Elite Killer: SWAT

Elite Killer: SWAT

سازنده: CanadaDroid قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • کامران
    کامران | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    بازی های ایرانی خیلی راحت هک میشن

مطالب پیشنهادی