ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

افزودن واترمارک متنی و تصویری به ویدئوها با اپلیکیشن Video Watermark

اگر صاحب شرکت، وبسایت یا حتی کانال تلگرامی هستید که برای تبلیغ خدمات تان محتوای ویدئویی می آفرینید، حتما دوست دارید که ویدئوهایتان خاص و منحصر به فرد باشند و مخاطبین بتوانند با دیدن یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر صاحب شرکت، وبسایت یا حتی کانال تلگرامی هستید که برای تبلیغ خدمات تان محتوای ویدئویی می آفرینید، حتما دوست دارید که ویدئوهایتان خاص و منحصر به فرد باشند و مخاطبین بتوانند با دیدن یک نشانه، به اینکه ویدئوی در حال پخش مربوط به کسب و کار شماست پی ببرند.

مرسوم است که از واترمارک های تصویری (لوگو) و متنی برای نشانه گذاری ویدئوها استفاده می کنند، و اپلیکیشن Video Watermark ابزاریست که امکانات این کار را در تلفن هوشمند برایتان مهیا کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

همین الان اگر به گوگل پلی مراجعه و در فیلد جستجو، واژه Video Watermark را وارد کنید، نتایج نسبتا زیادی از اپلیکیشن های رایگان واترمارک کردن ویدئو برایتان ردیف می شوند. اما بگذارید با اطمینان بگوییم که هیچ کدام از نظر سرعت بارگذاری و راحتی کار به اپلیکیشن امروز نمی رسند.

Video Watermark 2

Video Watermark کاملا رایگان است، و بر خلاف نمونه های مشابهش، برای ذخیره خروجی های واترمارک دار شده زیاد معطلتان نمی کند. واترمارک هایی که می توانید با این اپ به ویدئوها اضافه کنید، هم می توانند تصویری (لوگو) باشند و هم متنی.

با ورود به اپ و انتخاب ویدئوی مورد نظر از گالری، حالا باید در تب Align Logo قسمتی که خواهان نشستن واترمارک به طور ثابت در آن هستید را مشخص کنید. اگر واترمارک شما یک لوگو است، قادرید ابعادش را تنظیم کنید و اگر واترمارک متنی در نظر دارید، می توانید از تب های قرار گرفته در بالای صفحه رنگ و سایز و فونت آن را به دلخواه تنظیم نمایید.

نکته بسیار خوب در مورد Video Watermark، پشتیبانی از فونت های متفرقه است. تمامی فونت هایی که در پوشه دیتای Video Watermark نصب کنید، در اپ شناسایی می شوند و می توانید از آنها در ویدئوی خروجی تان بهره بگیرید.

این اپلیکیشن رایگان و کاربردی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده و می توانید همین حالا آن را از گوگل پلی یا این لینک دانلود کنید.

Video Watermark

Video Watermark

سازنده: Ashim Prasad قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امید
    امید | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    سلام.
    ممنون بابت آپدیت بودن دیجیاتو، ولی حیفه که سرور دانلود ندارید...اونم واسه این چنین سایتی

    • Amin_Naderi
      Amin_Naderi | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

      آی گفتیاااا

مطالب پیشنهادی