ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر منتسب به تبلت Philips S711L در چین منتشر شد

فیلیپس یکی از بهترین و بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده لوازم الکترونیکی در اروپا به شمار می رود که دفتر مرکزی آنها در شهر آمستردام در هلند واقع شده. این شرکت محصولات خود را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

فیلیپس یکی از بهترین و بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده لوازم الکترونیکی در اروپا به شمار می رود که دفتر مرکزی آنها در شهر آمستردام در هلند واقع شده. این شرکت محصولات خود را به بیش از 60 کشور دنیا ارائه می دهد و مشتریان بسیاری نیز دارد اما در حوزه تولید اسمارت فون و تبلت آن طور که باید شناخته شده و محبوب نیست.

با اینکه تلفن های هوشمند فیلیپس در بازارهای مختلفی از دنیا ارائه می شوند و ویژگی های تقریبا خوبی هم دارند اما این بخش از کمپانی موجب شهرت یا افتخار آن نبوده.

اکنون خبری منتشر گشته و حکایت از این دارد که گویا کمپانی ساکن آمستردام یک دیوایس جدید با صفحه نمایش لمسی طراحی نموده و اخیرا از آژانس نظارتی چینی TENAA تائیدنامه آن را دریافت کرده است.

این محصول در حال حاضر با شماره مدل S711L شناخته می شود و می توان از آن به عنوان گامی نو در جهت تولید تبلت های کوچک یاد نمود.

بر اساس اطلاعاتی که در فهرست سازمان TENAA ثبت گشته تبلت مورد بحث صفحه نمایش 7 اینچی و لمسی دارد و گفته می شود قابلیت تماس صوتی نیز خواهد داشت، از این روز می توان لقب موبایل غول پیکر هم به آن اعطا کرد.

با این که هر سال بر اندازه نمایشگر اسمارت فون ها افزوده می گردد اما بسیاری از کاربران هنوز ترجیح می دهند موبایل هایی با اندازه های 5.5 تا 5.7 اینچی خریداری نمایند و همین امر باعث شده تا دستگاه هایی با نمایشگر بزرگ تر مورد بی مهری مشتری ها قرار بگیرند و میزان فروشی که از آنها انتظار می رود را نتوانند رقم بزنند.

بزرگ بودن صفحه نمایش موبایل چندان موضوع جدید و قابل توجهی محسوب نمی گردد اما تبلتی که امکان برقراری تماس را به کاربر بدهد و از سیم کارت پشتیبانی نماید تا اندازه ای جالب است و تاکنون فقط شرکت های محدودی همانند دل، لنوو و سامسونگ در این حوزه محصول ارائه داده اند.

بد نیست در آخر  مشخصات تبلت آتی فیلیپس را نام ببریم: این دستگاه با اندروید 5.1، چیپست 8 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. البته جایگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز دارد و به واسطه آن می توان میزان حافظه دیوایس را افزایش داد. دوربین های این محصول 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و 8 مگاپیکسلی در جلو هستند و از نظر اندازه تقریبا باریک به شمار می رود و فقط 8.5 میلی متر ضخامت دارد. اما وزن دستگاه 260 گرم اعلام گشته که تا حدی سنگین محسوب می گردد.

در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از Philips S711L را مشاهده نمائید.

Philips-S711L-KK-w600

 

Philips-S711L-3-KK-w600

 

Philips-S711L-2-KK-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی