ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از خط تولید گلکسی اس ۷ سامسونگ

تا معرفی رسمی «گلکسی اس ۷» سامسونگ کمتر از یک ماه باقی مانده چرا که از مدتی پیش خبر رسیده بود که شرکت کره ای تصمیم دارد پرچمدار کهکشانی هایش را در روز ۲۱ فوریه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

تا معرفی رسمی «گلکسی اس ۷» سامسونگ کمتر از یک ماه باقی مانده چرا که از مدتی پیش خبر رسیده بود که شرکت کره ای تصمیم دارد پرچمدار کهکشانی هایش را در روز ۲۱ فوریه - دوم اسفند ماه رونمایی کند.

حال اما وب سایت GSMArena خبر می دهد که توانسته به چند تصویر از پنل جلویی دستگاه دست پیدا کند؛ تصاویری که در خط تولید محصول مورد بحث و توسط یکی از کارکنان به ثبت رسیده اند.

gsmarena_001 (1)-w600

در یکی از تصاویر می توان چند ماژول دوربین را مشاهده کرد که به نظر می رسد مربوط به دوربین جلویی گلکسی اس ۷ با شماره مدل SM-G930F باشند. پس از شماره مدل اما می توانید «R05» را ببینید که به احتمال زیاد مربوط به پنجمین نسخه از این ماژول می شود.

تصویر اصلی اما خود تلفن همراه و پنل جلویی آن را به نمایش می کشد که البته هنوز در مرحله توسعه قرار دارد اما به سادگی می توانید مشاهده کنید که زبان طراحی با نمونه قبلی پرچمدار سامسونگ تغییر قابل ذکری نداشته است.

اگر توجه کنید در تصویری که خود موبایل را می بینید، یک حاشیه فلزی به دور دستگاه کشیده شده است. منبع منتشر کننده تصاویر ادعا می کند که سامسونگ به این دلیل این حاشیه فلزی را دور دستگاه قرار داده که کارکنان بخش تولید بتوانند با محصول کار کنند، بدون اینکه طراحی نهایی آن افشا شود.

باید اذعان نمود که مشخصه اصلی موبایل های سامسونگ داشتن کلید فیزیکی هوم و برگشت به عقب در پایین نمایشگر (نه خود نمایشگر) است. همانگونه که می دانید بیشتر شرکت های سازنده محصولات اندرویدی کلید فیزیکی هوم را به دست فراموشی سپرده اند و خود گوگل نیز در نکسوس هایش این کلید را به شکل مجازی داخل نمایشگر برده اما سامسونگ گویا همچنان به استفاده فیزیکی از این کلید پافشاری می کند و قرار است آن را در گلکسی اس ۷ نیز مورد استفاده قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    دکمه فیزیکی واقعا بهتر از نرم افزاریه ، و با پیوستن هوآوی به جمع طرفداران دکمه فیزیکی ، بزودی هر 3 قول اول تولید تلفن طرفدار این کلید میشن

    ضمنا گوگل یه قول نرم افزاری هست و ثابت شده که در تولید سخت افزار ( به خصوص گوشی ) فاصله محسوسی با سامسونگ ، اپل و ... داره .
    پس باید به گوگل بگید که وقتی قول های تولید تلفن از کلید فیزیکی استفاده میکنن تو چرا اصرار به استفاده از کلید های نرم افزاری داری.

    • امیر
      امیر | ۵ بهمن ۱۳۹۴

      البته سامسونگ هم اولین بار دکمه های نرم افزاری رو تو گلکسی نکسوس گذاشت

  • پوریا
    پوریا | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    یه سوال. با ام 9 عکس گرفته؟

    • bad name
      bad name | ۴ بهمن ۱۳۹۴

      الان واقا دگیری اینی که با کدوم دوربین گوشی عکس گرفته? مرد مومن واسه تو چه فرقی داره اخه ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی