ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر نوت بوک TravelMate B117 را برای استفاده دانش آموزان معرفی کرد

شرکت ایسر امروز از یک نوت بوک تازه به نام «TravelMate B117» پرده برداشت و بیان نمود که در طراحی این محصول، بیش از هر چیز نوع استفاده دانش آموزان را در نظر داشته است. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

شرکت ایسر امروز از یک نوت بوک تازه به نام «TravelMate B117» پرده برداشت و بیان نمود که در طراحی این محصول، بیش از هر چیز نوع استفاده دانش آموزان را در نظر داشته است.

این نوت بوک به نسخه پرو از ویندوز ۱۰ مجهز شده و با انواع پردازنده های اینتل نظیر Pentium یا Celeron در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. دستگاه مورد بحث نهایتا ۴ گیگابایت رم DDR3 را پشتیبانی خواهد کرد و از نمایشگری ۱۱.۶ اینچی نیز برخوردار است.

acer-travelmate-b117-3-w600

دو میکروفون، وب کم HD و یک ترکپد پیشرفته که از ژست های حرکتی ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند نیز از سایر مشخصات TravelMate B117 هستند.

محصول مورد بحث به وای-فای با استاندارد 802.11ac مجهز شده و در بدنه آن می توان یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 و یک اتصال HDMI را یافت.

همانگونه که گفتیم این محصول قرار است از سوی دانش آموزان مورد استفاده قرار گیرد و بر همین اساس، بدنه آن به گونه ای تهیه شده که در صورت ضربه خودن صدمه ای به آن وارد نشود. نوت بوک ایسر ضخامتی برابر با ۲۲.۳ میلیمتر داشته و ۱.۳۵ کیلوگرم نیز وزن دارد.

acer-travelmate-b117-4-w600

کیبوردش نیز به گونه ای طراحی شده که در صورت ریخته شدن مایعات روی آن، به سخت افزار داخلی محصول مورد بحث صدمه ای وارد نشود.

ایسر هنوز قیمت TravelMate B117 را اعلام نکرده اما انتظار می رود بر اساس نوع سخت افزار و مناطقی که این محصول قرار است در آنها ارائه شود، با قیمت های گوناگونی مواجه شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی