ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

در تریلر جدید FarCry: Primal با شخصیت اصلی بازی بیشتر آشنا شوید [تماشا کنید]

نسخه جدید بازی FarCry که قرار است تحت عنوان Primal تا چند ماه دیگر عرضه شود، داستان این سری بازی را به زمان ماقبل تاریخ خواهد برد؛ یعنی زمانی که انسان، هنوز ظهور تمدن را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

نسخه جدید بازی FarCry که قرار است تحت عنوان Primal تا چند ماه دیگر عرضه شود، داستان این سری بازی را به زمان ماقبل تاریخ خواهد برد؛ یعنی زمانی که انسان، هنوز ظهور تمدن را به چشم ندیده بود و حیوانات عظیم الجثه بر طبیعت فرمانروایی می کردند.

کمپانی یوبی سافت به تازگی تریلری جدید از بازی منتشر کرده که ما را بیشتر با «تاکار»، شخصیت اصلی بازی، آشنا می سازد. تاکار یکی از اعضای گروه Wenja، شکارچیان منطقه Oros در محیط بازی، است؛ گروهی که تعداد زیادی از اعضای آن باقی نمانده و در حال نابودی است. خطرات زیادی در دنیای بی رحم فارکرای در کمین است و قبلیه Udam یکی از مهم ترین آن ها به شمار می آید.

وظیفه تاکار این است که با غلبه بر حیوانات وحشی Oros، مانند ماموت ها و ببرهای دندان خنجری، آن ها را اهلی کرده و در کنار سایر اعضای باقی مانده Wenja به مبارزه با قبیله Udam بشتابد. تریلر جدیدی که یوبی سافت با محوریت تاکار منتشر کرده، در پایین قابل مشاهده است:

اما علاوه بر تریلر تاکار، یوبی سافت ویدیوی دیگری از روند پشت صحنه ساخت بازی منتشر نموده و توضیحاتی درباره چگونگی توسعه Primal ارائه داده است. کارکنان یوبی سافت مونترال توضیح می دهند که در طول گیم پلی، تاکار به کشف محیط وسیع Oros و نجات جان اعضای باقی مانده قبیله Wenja خواهد پرداخت. طبق معمول فارکرای نیز، شخصیت های عجیب و غریبی در داستان حضور دارند که امکانات مورد نیاز تاکار را فراهم می کنند.

در ویدیوی دوم هم چنین، می توان شاهد توضیحاتی درباره زبان مورد استفاده در بازی بود. یوبی سافت ظاهرا با دو تن از پروفسورهای دانشگاه کنتاکی در ارتباط بوده است تا گونه ای جدید از زبان هند و اروپایی برای بازی تدارک بینند. این تریلر را نیز میتوانید در پایین مشاهده کنید:

فارکرای: پرایمال قرار است که در تاریخ 23 فوریه (4 اسفند) برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود؛ نسخه پی سی بازی با اندکی تاخیر و در تاریخ 11 اسفند منتشر خواهد شد. سیستم مورد نیازی پیشنهادی برای اجرای نسخه پی سی بازی نیز در این لینک قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • اشکان
    اشکان | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    دوست عزیز من از طریق اپ خبرگردی سایت شما رو دنبال می‌کنم اما جدیدا عکس‌های سایت‌تون رو بصورت کامل نشون نمیده و در بارگذاری‌شون مشکل پیدا کرده. لطفا رسیدگی کنید چون خیلیا مثه من دنبال می‌کنن مطالب‌تون رو

  • م
    م | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    ﻛﻒ ﺧﻮﻥ !

  • Alireza
    Alireza | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    نه ایکس باکس دارم نه پلی استیشن نه سیستمی که بتونه این بازی رو اجرا کنه ولی به شدت پیگیر اخبار این بازی هستم خخخخخخخخخ :)

    • m.a
      m.a | ۵ بهمن ۱۳۹۴

      اصن یه پیگیریه خاصی تو چشات موج میزنه در رابطه با این بازی

مطالب پیشنهادی