ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه جدید Paper Mario احتمالا برای کنسول Wii U عرضه می شود

بنابر گفته یکی از خبرنگاران نزدیک به کمپانی نینتندو با نام امیلی راجرز، 5 منبع مختلف تایید کرده اند که استودیوی Intelligent Systems، سازنده سری بازی های Fire Emblem و Advance Wars، در حال ساخت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

بنابر گفته یکی از خبرنگاران نزدیک به کمپانی نینتندو با نام امیلی راجرز، 5 منبع مختلف تایید کرده اند که استودیوی Intelligent Systems، سازنده سری بازی های Fire Emblem و Advance Wars، در حال ساخت نسخه ای جدید از Paper Mario برای پلتفرم Wii U نینتندو است.

راجرز این خبر را در توییتر خود انتشار نموده و تایید کرده بازی مورد بحث، در حال حاضر در مرحله تست و برطرف سازی مشکلات احتمالی به سر می برد.

استودیوی Intelligent Systems پیش از این وظیفه ساخت 4 نسخه مختلف از پیپر ماریو را روی را روی چهار پلتفرم مختلف N64، گیم کیوب، Wii و 3DS برعهده گرفته است و اکثر آن ها نیز با استقبال خوب مخاطبان و منتقدین مواجه شدند. با این حال، نسخه آخر بازی که روی پلتفرم دستی 3DS عرضه شد، چندان باب میل منتقدین قرار نگرفت.

باید توجه داشت که این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی نینتندو تایید نشده و استودیوی سازنده نیز واکنشی به آن نشان نداده است. اما در هر صورت، عرضه نسخه ای جدید از پیپر ماریو روی کنسول Wii U، امری حتمی به نظر می رسید و شاید نینتندو بالاخره به ساخت آن چراغ سبز نشان داده باشد. باید منتظر ماند و دید که پیپر ماریو می تواند به فروش نه چندان جالب Wii U کمکی کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی