ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به زودی Google Play Games از قابلیت ورود خودکار به حساب کاربری برخوردار می شود

طبق پست اخیر وبلاگ توسعه دهندگان اندروید، به زودی در سرویس گوگل پلی گیمز در راستای کاهش دسترسی های بی مورد و کم کردن از دردسرهای ورود به حساب کاربری، تغییراتی انجام خواهد گرفت. طبق ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

طبق پست اخیر وبلاگ توسعه دهندگان اندروید، به زودی در سرویس گوگل پلی گیمز در راستای کاهش دسترسی های بی مورد و کم کردن از دردسرهای ورود به حساب کاربری، تغییراتی انجام خواهد گرفت.

طبق قوانین جدید، از این پس یک بار ورود برای هر حساب کاربری کافیست تا گیمر دیگر برای هر بازی، نیازی به ورود مجدد نداشته باشد. البته در صورت تمایل، می توان این قابلیت را از تنظیمات گوگل پلی گیمز غیر فعال نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

مضاف بر این قانون جدید، تغییراتی نیز در شناسه کاربری گیمرها صورت گرفته تا نام حقیقی آنها فاش نگردد. از این پس، کاربران فعلی گوگل پلی گیمز هنوز می بایست از شناسه کاربری گوگل پلاس شان برای ورود به اپ استفاده کنند، اما کاربران جدید می توانند با یک شناسه کاربری جدید و غیر مرتبط با گوگل پلاس در سرویس گوگل پلی گیمز ثبت نام نمایند.

البته کسانی که از روش دوم استفاده کنند، دیگر نمی توانند حساب کاربری خود را به حساب گوگل پلاس ارتقا دهند. گوگل به توسعه دهندگان بازی ها اعلام کرده برای اینکه جمعیت بازیباز ها جز جامعه آماری گوگل پلاس محسوب شوند، می بایست حتما از یک حساب کاربری گوگل پلاس برای ثبت نام در سرویس پلی گیمز استفاده کرده باشند.

این موضوع شاید برای کاربران گوگل پلی گیمز چندان مهم نباشد، اما مطمئنا برای توسعه دهندگان بازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی