ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصویری زنده از تلفن هوشمند ۴ اینچی اپل در کنار آیفون ۵ منتشر شد

دو روز پیش وب سایت 9To5Mac خبر داد که تلفن هوشمند ۴ اینچی اپل با نام «iPhone 5se» و در ماه مارس از راه خواهد رسید. حالا یک وب سایت هلندی به نام OneMoreThing تصویری از آیفون 5se ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

دو روز پیش وب سایت 9To5Mac خبر داد که تلفن هوشمند ۴ اینچی اپل با نام «iPhone 5se» و در ماه مارس از راه خواهد رسید.

حالا یک وب سایت هلندی به نام OneMoreThing تصویری از آیفون 5se به دست آورده و آن را در فضای مجازی منتشر نموده است. در این تصویر جدیدترین نمونه از آیفون در کنار آیفون ۵ قرار گرفته.

در سمت راست تصویر شاهد iPhone 5se هستیم و در سمت چپ، آیفون ۵ قرار گرفته و می توان دید که نمونه ی غیر رسمی شباهت بسیاری به یک آیفون ۶ مینی دارد و از زبان طراحی جدیدترین تلفن هوشمند ساخته شده به دست اهالی کوپرتینو برخوردار است. پیشتر خبر رسیده بود که موبایل ۴ اینچی اپل قرار است همان ظاهر آیفون ۵ و ۵ اس را داشته باشد اما با سخت افزاری جدیدتر به دست کاربر برسد که حالا انتشار همین تصویر، شایعه قبلی را زیر سوال می برد.

نکته دیگری که وجود دارد این است که تصویر فوق حقیقی به نظر می رسد و رندر کامپیوتری یا ادیت شده نیست. از سوی دیگر همین وب سایت دو سال پیش و قبل از معرفی آیپد ایر ۲، تصویری از آن تبلت را به اشتراک گذاشته بود.

اما جدا از ظاهر، آیفون ۴ اینچی اپل از چیپست A8 بهره خواهد برد که سال ۲۰۱۴ در آیفون ۶ و ۶ پلاس به کار گرفته شد. از سوی دیگر یک چیپ NFC نیز در آن قرار گرفته تا بتوان پرداخت های الکترونیکی را نیز انجام داد. دوربین های اصلی و سلفی تلفن هوشمند مورد اشاره نیز ۸ و ۱.۲ مگاپیکسلی هستند و البته خبر می رسد که اپل بدون به کار بردن تکنولوژی 3D Touch در نمایشگر، قابلیت Live Photos را به آیفون ۴ اینچی اش آورده.

در این میان وب سایت 9To5Mac حالا خبر می دهد که رنگ های آیفون 5se نیز دقیقا همانند نمونه های کنونی بوده و در ۴ گزینه در برابر کاربران قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali
    ali | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    اگه خودتون با گوشی مبایل یا تبلت تونستین راحت تو سایتتون بچرخین بهتون جایزه می دم. درآمد جای خود یک مقدار به خوانندگان مطلبهاتون احترام هم بزارید خیلی خوبه.
    به هر جهت ممنونم مطلب ها ردیفه اما سیاست درامد زائیتون خیلی بد شده.

  • Amir
    Amir | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    من که عشقم گوشیه این سایزیه

  • مهربان
    مهربان | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    يادمه اون موقه ها كه ٥اس رو تازه خريده بودم و پرچمدار بود هنوز يك روز سر كلاس رياضي گوشيم روي ميز بود همينجور محو داشتم به گوشي نگاه ميكردم و فكرم جاي ديگه بود..يك لحظه گوشي حواسم رو به خودش جلب كرد گوشي رو تار ميديدم..دقيقا تو اون حالت لبه هاي گوشي رو نرم و منحني ديدم خيلي بنظرم نازك و زيبا بود..اصلا اين ماجرا يادم رفت حتي وقتي كه ٦ و ٦پلاس هم معرفي شد ياده اين ماجرا نيفتادم..ولي الان دقيقا اين دوتا آيفون رو روي اين سطحِ چوبي ديدم اون روز اوندم جلوي چشمم..فك كنم ايده ي اين نوع طراحي از اول(٦) به همين شكلي كه من ٥اس رو ديدم به فكر جاني آيو رسيده..
    ___________________
    بنظرم رنگ نقره اي سفيدش خيلي دوست داشتني ميشه..ولي كاش دكمه ي Lock بالا بود..?

مطالب پیشنهادی