مدیر عامل الکترونیک آرتز: نمی خواهیم به عنوان «کمپانی طمع کار» صنعت بازی شناخته شویم

کسب مقام «بدترین کمپانی سال از دیدگاه مردم» آن هم در دو سال پیاپی، شرایط سختی برای الکترونیک آرتز ایجاد کرد و مدیران این کمپانی را مجبور ساخت که تا حدی به وضعیت کاری و سیاست های رایج خود سر و سامان دهند. اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز که با ورود خود، تکانی اساسی به این کمپانی داد، به تازگی سخنان جالبی مطرح کرده است.

ویلسون در طی کنفرانس B.C. Tech Summit هفته گذشته، صحنه را در اختیار گرفت و به حضار اطمینان خاطر داد که الکترونیک آرتز نمی خواهد به عنوان «کمپانی طمع کار» صنعت بازی های ویدیویی شناخته شود. به عقیده وی، الکترونیک آرتز به عنوان ناشری شناخته می شود که صرفا به دنبال پول مردم است و به چیز دیگری اهمیت نمی دهد.

اما ویلسون می گوید که آن ها چنین اهدافی ندارند؛ البته وی توضیح بیشتری درباره اهداف خود و کارمندان اش ارائه نداده. ویلسون در حالی این سخنان را به زبان آورده که مشخصا، از احساسات مردم و مخاطبان، نسبت به سیاست های الکترونیک آرتز باخبر است.

در هر صورت، بدیهی است که اندرو ویلسون تلاش دارد تا برند الکترونیک آرتز را یک بار دیگر به نامی قابل اعتماد برای مخاطبان تبدیل کند. از زمان ورود ویلسون، تغییر سیاست های کمپانی مورد بحث فاحش بوده و این ناشر ترجیح داده که به جای عرضه عناوین ناقص و پر ایراد، انتشار آن ها را به تعویق انداخته و یا حتی کنسل کند. دو بازی Battlefield: Hardline و Dragon Age: Inquisition برای مثال با تاخیر زیادی عرضه شدند.

مطالب مرتبط

اولین تریلر از گیم پلی بازی Anthem منتشر شد [تماشا کنید]

دیروز طی همایش Electonic Arts، از Anthem، عنوان جاه طلبانه بایوور، استودیو ای که عناوینی چون مس افکت و دراگون ایج را در کارنامه خود دارد، رونمایی شد. اما نمایش گیم پلی این بازی به همایش مایکروسافت موکول شد.Anthem پایان دهنده کنفرانس مایکروسافت بود و نمایشی خیره کننده داشت. این بازی دنیایی علمی-تخیلی با تم آخر... ادامه مطلب

تریلر جدید Anthem گرافیک خارق العاده این بازی را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شده که گرافیک فوق العاده این عنوان  را به تصویر می‌کشد.هر چقدر که امیدها نسبت به گیم‌پلی جدیدترین ساخته کمپانی بایوور یعنی انتم کم شده باشد، همه ما می‌دانیم که در این بازی با یکی از خارق العاده‌ترین گرافیک‌های نسل هشتم روبرو خواهیم بود. این موضوع به خوبی و... ادامه مطلب

چگونه الکترونیک آرتز روح خود را از دست داد [قسمت دوم]

الکترونیک آرتز از اولین کمپانی های آمریکایی بود که مفهوم نشر را میان دیگر شرکت ها گسترش داد و وظایف یک ناشر بازی های ویدیویی را مشخص کرد. تا پیش از آن، بازی ها در بسته های پستی و در پاکت های پلاستیکی به خانه ها ارسال می شد یا بازی سازها، ساخته های شان... ادامه مطلب

با 10 بازیکن برتر فیفا 17 آشنا شوید؛ مسی رقابت را به رونالدو باخت

یکی از حاشیه های همیشگی FIFA و PES را می توانیم تغییرات قدرت بازیکن ها نسبت به قسمت های قبلی بنامیم. چون علاقه مندان به مستطیل سبز می خواهند بدانند که فوتبالیست های محبوب آن ها چگونه ارزیابی شده اند. با وجود این که سال هاست از مسی به عنوان بهترین بازیکن فیفا یاد می... ادامه مطلب

انتشار اطلاعات جدید از مد بتل رویال و بخش داستانی بتلفیلد 5 [تماشا کنید]

استودیو دایس به‌ تازگی تریلر جدیدی را از بازی بتلفیلد 5 منتشر کرده است که اطلاعات بسیاری از محتویات بازی به اشتراک می‌گذارد. در این تریلر همچنین شاهد انتشار اولین جزئیات از حالت رویال بازی نیز هستیم.با توجه به تریلر منتشر شده، حالت بتل رویال بازی بتلفیلد 5 تحت عنوان «فایراستورم» (Firestorm) شناخته خواهد شد... ادامه مطلب

واکنش الکترونیک آرتز به خشم کاربران از بازی Star Wars Battlefront 2

پرداخت های درون برنامه ای اخیراً باعث برانگیخته شدن عصبانیت بسیاری از گیمرها در ماه های اخیر شده اند. جدا از بحث تاثیر پول واقعی در بازی Shadow of Mordor، این بار نوبت به یکی از بدنام ترین کمپانی های صنعت بازی های ویدیویی در زمینه استفاده از مباحثی مانند پرداخت های درون برنامه ای... ادامه مطلب

نظرات ۰

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x

رمزتان را گم کرده‌اید؟