ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند HTC‌ در ماه مارس رونمایی خواهد شد [شایعه]

کمپانی تایوانی HTC که این روزها به شدت به دنبال به دست آوردن جایگاه پیشین خود در دنیای تلفن های هوشمند است در سال گذشته میلادی چند اسمارت فون را معرفی و روانه بازار نمود ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

کمپانی تایوانی HTC که این روزها به شدت به دنبال به دست آوردن جایگاه پیشین خود در دنیای تلفن های هوشمند است در سال گذشته میلادی چند اسمارت فون را معرفی و روانه بازار نمود و بر اساس شایعات، پرچمدار آتی آن نیز تا دو ماه دیگر رونمائی خواهد گشت.

اما در این مطلب قصد نداریم به معرفی موبایل آینده این شرکت بپردازیم، بلکه می خواهیم در مورد خط تولید جدیدی که اچ تی سی راه اندازی نموده صحبت کنیم. جالب است بدانید این کمپانی در نظر دارد به زودی به تولید ساعت های هوشمند اقدام نماید. این در حالیست که شرکت های موبایلی دیگر همانند موتورولا، هوآوی، سامسونگ، ال جی، ایسوس و سونی اسمارت واچ های خود را دارند و HTC تاکنون از این قافله عقب بوده.

پیش از این نیز شایعاتی در این باب در وب وجود داشت اما پس از مدتی به دست فراموشی سپرده شدند. اما به تازگی خبری در توئیتر توسط شناسه کاربری @evleaks منتشر گشته که ادعا می نماید ساعت هوشمند شرکت تایوانی یاد شده در ابتدای بهار سال آتی پرده برداری خواهد شد.

بر اساس این شایعه، این محصول در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلون معرفی نمی شود و کمپانی سازنده در طی یک کنفرانس جداگانه از اسمارت فون پرچمدار و ساعت هوشمند خود رونمائی خواهد کرد. حتی این گمانه زنی نیز وجود دارد که هر دو محصول در همان ماه اول بهار راهی بازار نیز بشوند.

در مورد مشخصات دیوایس مورد بحث هم گفته می شود تماما فلزی خواهد بود و باید منتظر طراحی متفاوت از همه ی ساعت های هوشمندی که تاکنون در بازار وجود داشته اند، باشید. البته امید می رود که اچ تی سی واقعا توان ساخت چنین محصولی را داشته باشد و برای آگاهی از این امر باید تا دو ماه دیگر منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی