ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیر عامل الکترونیک آرتز: نمی خواهیم به عنوان «کمپانی طمع کار» صنعت بازی شناخته شویم

کسب مقام «بدترین کمپانی سال از دیدگاه مردم» آن هم در دو سال پیاپی، شرایط سختی برای الکترونیک آرتز ایجاد کرد و مدیران این کمپانی را مجبور ساخت که تا حدی به وضعیت کاری و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

کسب مقام «بدترین کمپانی سال از دیدگاه مردم» آن هم در دو سال پیاپی، شرایط سختی برای الکترونیک آرتز ایجاد کرد و مدیران این کمپانی را مجبور ساخت که تا حدی به وضعیت کاری و سیاست های رایج خود سر و سامان دهند. اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز که با ورود خود، تکانی اساسی به این کمپانی داد، به تازگی سخنان جالبی مطرح کرده است.

ویلسون در طی کنفرانس B.C. Tech Summit هفته گذشته، صحنه را در اختیار گرفت و به حضار اطمینان خاطر داد که الکترونیک آرتز نمی خواهد به عنوان «کمپانی طمع کار» صنعت بازی های ویدیویی شناخته شود. به عقیده وی، الکترونیک آرتز به عنوان ناشری شناخته می شود که صرفا به دنبال پول مردم است و به چیز دیگری اهمیت نمی دهد.

اما ویلسون می گوید که آن ها چنین اهدافی ندارند؛ البته وی توضیح بیشتری درباره اهداف خود و کارمندان اش ارائه نداده. ویلسون در حالی این سخنان را به زبان آورده که مشخصا، از احساسات مردم و مخاطبان، نسبت به سیاست های الکترونیک آرتز باخبر است.

در هر صورت، بدیهی است که اندرو ویلسون تلاش دارد تا برند الکترونیک آرتز را یک بار دیگر به نامی قابل اعتماد برای مخاطبان تبدیل کند. از زمان ورود ویلسون، تغییر سیاست های کمپانی مورد بحث فاحش بوده و این ناشر ترجیح داده که به جای عرضه عناوین ناقص و پر ایراد، انتشار آن ها را به تعویق انداخته و یا حتی کنسل کند. دو بازی Battlefield: Hardline و Dragon Age: Inquisition برای مثال با تاخیر زیادی عرضه شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی