ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نظرسنجی جدید گیم استاپ نشان از عرضه کنسول بعدی نینتندو طی 12 ماه آینده دارد

طبق نظرسنجی و برآورد جدید وبسایت و فروشگاه گیم استاپ، کنسول جدید نینتندو با نام رمز NX، طی 12 ماه آینده عرضه می شود. یعنی بین ژانویه 2016 تا ژانویه 2017. در این نظرسنجی عمومی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

طبق نظرسنجی و برآورد جدید وبسایت و فروشگاه گیم استاپ، کنسول جدید نینتندو با نام رمز NX، طی 12 ماه آینده عرضه می شود. یعنی بین ژانویه 2016 تا ژانویه 2017.

در این نظرسنجی عمومی آمده است که «چقدر احتمال دارد که این دستگاه(ها) را طی 12 ماه آینده خریداری کنید؟» و در قسمتی دیگر، نام Nintendo NX، اچ تی سی وایو، پلی استیشن وی آر، آکیلس ریفت و Gear VR سامسونگ آمده است. در مورد تمامی هدست های واقعیت مجازی نام برده این حقیقت را می دانیم که همگی یا عرضه شده اند یا قرار است در نیم سال اول 2016 عرضه شوند.

نکته قابل توجه دیگر این است که چرا Nintendo NX در کنار هدست های واقعیت مجازی قرار گرفته؟ آیا این کنسول ارتباطی مستقیم با تکنولوژی وی آر دارد؟ و نکته دوم اینکه چرا در نظرسنجی به «12 ماه آینده» اشاره شده؟

نکته مبرهن دیگر در مورد NX، رونمایی از آن طی سال 2016 است. در واقع نینتندو بارها این مسئله را تایید کرده که کنسول مذکور در تاریخی نامعلوم طی سال 2016 (احتمالا در مراسم E3) معرفی خواهد شد اما عرضه کنسول چند ماه پس از معرفی، از سوی نینتندو اندکی عجیب به نظر می رسد.

شایعات دیگری نیز اخیرا به عرضه محصول طی دو نوبت اشاره دارد. گفته می شود که بخش همراه یا دستی NX طی 2016 و قسمتی که مربوط به کنسول خانگی می شود هم طی سال 2017 به بازار عرضه می گردد. در واقع، NX دو کنسول خواهد بود که هم در خانه و هم در بیرون از خانه می تواند شما را سرگرم سازد.

با این حال بازار شایعات Nintendo NX بسیار داغ است و هر بار نکات جدیدی در ارتباط با آن می شنویم و انتظار برای معرفی آن بیش از پیش دشوار می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی