ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و افتتاح استودیوی واقعیت مجازی در شهر نیویورک

سال گذشته بود که بالاخره سامسونگ پس از مدت ها هدست Gear VR خود را برای دارندگان جدیدتری سری از گلکسی هایش عرضه کرد و پس از آن هم خبر دیگری از این شرکت کره ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

سال گذشته بود که بالاخره سامسونگ پس از مدت ها هدست Gear VR خود را برای دارندگان جدیدتری سری از گلکسی هایش عرضه کرد و پس از آن هم خبر دیگری از این شرکت کره ای و تلاش هایش در خصوص تکنولوژی واقعیت مجازی نشد، به طوری که می شد گمان کرد که این پروژه نیز از سوی مدیران کره ای به دست فراموشی سپرده شده است.

اما امروز دوباره خبری دیگر از شرکت مورد بحث انتشار یافته و سامسونگ اظهار می کند که در شهر نیویورک، قرار است یک استودیوی واقعیت مجازی تاسیس کند.

تکنولوژی واقعیت مجازی به خودی خود به هیچ عنوان موضوع جدیدی نیست و پیشتر نیز در سطح بسیار کوچکی و به کمک ابر کامپیوترها مورد استفاده قرار می گرفت. حالا موبایل های ما به حدی قدرتمند شده اند که می توانند تجربه ای پویا از این فناوری را برایمان فراهم آورند و به همین دلیل، علاقه عمومی به واقعیت مجازی به شکل ناگهانی چندین برابر افزایش یافته.

در این میان هنوز هم یک مشکل باقیست: محتوای خاصی برای دیدن وجود ندارد. اکنون سامسونگ هم در کنار سایر شرکت ها در حال عملی کردن ایده هایش برای رفع این مشکل است. در حالی که شرکت آکیلس تمرکز خود را بر بازای های ویدیویی قرار داده، کره ای ها می خواهند بر فیلم سازی تمرکز کنند.

سامسونگ در این میان همچنین ذکر نموده که همکاری یک ساله خود با موسسه ساندنس (Sundance) را آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی