ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد ایر ۳ از فلش LED و چهار اسپیکر بهره خواهد برد

وب سایت فرانسوی «Nowhereelse» امروز تصویری منتشر نموده و آن را منتسب به آیپد ایر ۳ می داند؛ محصولی که تصور می شد اپل آن را در سال گذشته رونمایی کند اما احتمالا به علت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

وب سایت فرانسوی «Nowhereelse» امروز تصویری منتشر نموده و آن را منتسب به آیپد ایر ۳ می داند؛ محصولی که تصور می شد اپل آن را در سال گذشته رونمایی کند اما احتمالا به علت عدم استقبال چندان مناسب کاربران از تبلت ها، چرخه بروز رسانی اش را به بیش از یک سال افزایش داد.

در تصویر انتشار یافته از آیپد ایر ۳ می توان متوجه دو تغییر شد و بخشی از این تغییرات از iPad Pro به آیپد ایر ۳ ارث رسیده اند.

این طور که فرانسوی ها می گویند، نسل سوم از تبلت سبک اپل قرار است چهار اسپیکر داشته باشد. این تعداد از اسپیکر را پیش از این در آیپد پرو دیده بودیم و اگر بخواهیم به بزرگ ترین مزیت آن محصول اشاره کنیم، باید اسپیکرهای بسیار قدرتمندش را مثال بزنیم. اکنون به نظر می رسد که همین تعداد اسپیکر قرار است در آیپد ایر ۳ حضور داشته باشند.

تغییر دوم مروبط می شود به افزوده شدن یک فلاش LED به دوربین محصول مورد اشاره که البته این موضوع کمی بعید به نظر می رسد چرا که افراد کمی از آیپد به عنوان یک دوربین جهت تصویر برداری های خود بهره می برند. اپل پیش از این در هیچ یک از آیپد های خود، حتی نمونه Pro، از فلاش دوربین بهره نگرفته است.

در این میان شرکت ساکن کوپرتینو تلاش خود را خواهد کرد تا همچنان به هر شکلی که شده، تبلت های خود را به کاربران بفروشد اما همانگونه که اطلاع دارید در چند دوره سه ماهه اخیر، در گزارشات مالی این شرکت همواره ذکر شده که فروش آیپد با کاهش رو به رو بوده است. در این میان به نظر می رسد که کاربرانی که تصمیم به خرید آیپد دارند هم بیشتر ترجیح می دهند به سراغ نسخه های «مینی» بروند.

در هر حال، انتظار می رود که اپل، آیپد ایر ۳ را در نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۶ رونمایی کند؛ محصولی که هنوز نه تصویری از آن افشا شده و نه اطلاعات خاصی در موردش به خارح از درب های آزمایشگاه اپل در کوپرتینو درز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی