ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی پیش نمایش از رندرهای موبایل گلکسی اس 7 [تماشا کنید]

امروز ویدئوی جدیدی روی یوتوب قرار گرفت که جزئیات و مشخصات پرچمدار آتی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 را به تصویر می کشد. البته لازم است اضافه کنیم که صحت این محتوا از سوی کمپانی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

امروز ویدئوی جدیدی روی یوتوب قرار گرفت که جزئیات و مشخصات پرچمدار آتی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 را به تصویر می کشد. البته لازم است اضافه کنیم که صحت این محتوا از سوی کمپانی سازنده محصول تایید نشده و حتی پیش بینی نمی شود که دستگاه مورد بحث در جریان mwc 2016 رونمایی شود؛ از همین رو، لازم است که اندکی با دیده تردید به آن نگریسته شود.

ویدئوی منتشر شده کلیه شایعات و مشخصات لو رفته قبلی در مورد گلکسی اس 7 را تایید می کند و در آن می توان رندرهایی را مشاهده کرد که با در نظر داشتن خصوصیات و اطلاعات منتشر شده در رابطه با این محصول طراحی شده اند.

این تصاویر چندان هم دور از واقعیت نیستند و می توان انتظار داشت که سامسونگ در نهایت چنین محصولی را بسازد. البته با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گلکسی اس 7 انتظار می رود که جزئیات بیشتری در رابطه با مشخصات سخت افزاری پرچمدار آتی این کمپانی کره ای منتشر گردد و حتی روز گذشته نیز خبری در این باره به فضای مجازی راه یافت.

مشخصات ذکر شده عموما به زبانی غیر از انگلیسی هستند اما از آنها می توان فهمید که گلکسی اس 7 احتمالا در قالب نسخه های 16 تا 64 گیگابایتی عرضه می شود و بسته به بازاری که قرار است دستگاه در آن عرضه گردد، دو چیپست مختلف برایش در نظر گرفته شده که عبارتند از اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 820.

در مورد نمایشگر این محصول نیز باید بگوییم که یک پنل 5.2 اینچی Super AMOLED برای نسخه استاندارد و یک نمایشگر 5.5 اینچی برای مدل اج در نظر گرفته شده است. اندروید 6.0 از قبل روی این دستگاه بارگذاری خواهد شد و امکانات تصویربرداری اش هم به یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی خلاصه می گردد.

پیش بینی شده که باتری این موبایل 3500 میلی آمپر ساعتی باشد و انتظار می رود که یک اسکنر اثر انگشت، پنل حساس به فشار با بهره گیری از تکنولوژی فورس تاچ و گوریلا گلس در قسمت پشت و جلوی بدنه برایش در نظر گرفته شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Arvin
    Arvin | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    سلام دوستان ، سوالی داشتم ، به نظرتون ارزش داره نوت 5 رو بفروشم و اینو بخرم ؟

  • Rad
    Rad | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    سامسونگ بازی رو به گوشی های چینی میبازه ....چون هنوز تو تاچ وایز سینگنش گیر کرده .... وقتی گوشی در حالت عادی هفتاد درصد رم و اشغال کرده یعنی شکست نرم افزاری نه طراحی

  • کامران
    کامران | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    یه سوال، آدرنو 306 بهتره یا مالی 450 کدومش ؟؟؟

    • عباس
      عباس | ۶ بهمن ۱۳۹۴

      این مالی چند نمونه فکر کنم داره مثلا میگن mali450mp4یاmali450mp2 و غیره بهتره بنچمارکشو تو گوگل جستجو کنی پیدا بشه

  • Jazz
    Jazz | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    چرا طراحی رو عوض کنه؟ به نظرم بهتره دوربینو طوری طراحی کنه که بیرون نزده باشه تنها نقطه ضعف اس6 همین بود، اگر بدنه تمام فلزی بشه هم خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی