ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جو بلفیوره، آیفون و هواداران خشمگین ویندوز موبایل در توییتر

جو بلفیوره (Joe Belfiore) مسئول بخش ویندوز فون در مایکروسافت امروز تصویری را از طریق توییتر خود منتشر نموه که از طریق آیفون ارسال شده است. بلفیوره در اکتبر سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۱:۱۵

جو بلفیوره (Joe Belfiore) مسئول بخش ویندوز فون در مایکروسافت امروز تصویری را از طریق توییتر خود منتشر نموه که از طریق آیفون ارسال شده است.

بلفیوره در اکتبر سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که به مدت یک سال از مایکروسافت کناره گیری کرده و به مرخصی می رود تا به سفرهای جهانی بپردازد. اما نکته جالب اینجاست: حالا که بلفیوره مستقیما مسئول توسعه ویندوز برای تلفن های هوشمند نیست، دلیلی هم ندارد تا خود را ملزم به استفاده از یک موبایل ویندوزی ببیند.

او اکنون در ژاپن به سر می برد و ساعاتی پیش تصویری را در توییتر خود به انتشار رسانده که جدا از رنگ تازه ی موهایش، سلیقه او در مورد تلفن های هوشمند را به نمایش می کشد.

Screen-Shot-2016-01-26-at-1.46.20-PM

حالا کاربران مشتاق ویندوز فون و ویندوز ۱۰ موبایل در توییتر او را متهم به استفاده از آیفون و فراموش کردن ویندوز می کنند. بلفیوره هنوز در مورد این مسئله صحبت نکرده اما از آن زمان به بعد، چندین توییت در پاسخ به افرادی که مسائل دیگری را مطرح کرده بودند داده است.

نمی توان بلفیوره را به جهت استفاده از پلتفرم رقیب سرزنش کرد چرا که حالا خود مایکروسافت سیاست حضور در همه پلتفرم ها را در آغوش کشیده. در این میان وب سایت ورج می نویسد:

برای درک صحیح مزایا و معایب سیستم عامل هایی نظیر اندروید، iOS یا ویندوز موبایل، باید با آنها زندگی کرد. باید نقاط قوت و ضعف شان را شناخت. نمی شود با چند روز استفاده سطحی از یک دستگاه در مورد آن نظر داد. باید همه عناصر موجود در رابط کاربری را آموخت و با استفاده ای عمیق از آن، در موردش نظر داد.

گفته می شود در زمان بالمر چنین بوده که کارمندان، آیفون های خود را مخفی می کردند اما اکنون مدیر عامل جدید شرکت مایکروسافت سیاست حضور در پلتفرم های iOS و اندروید را دنبال می کند و همین حالا، بسیاری از بهترین اپلیکیشن های مایکروسافت برای آیفون عرضه شده اند.

در هر حال، شاید جو بلفیوره تصمیم دارد برای رقابت با آیفون این محصول را بهتر بشناسد و به همین دلیل حالا که در سفر است آن را به شکل روزانه مورد استفاده قرار می دهد که البته کاملا هم منطقی به نظر می رسد اما در این میان گویا کسی نمی تواند پاسخ هواداران خشمگین ویندوزی را بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • هیوا
    هیوا | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    بلیفور که تعطیلاته ، بچه ها برن یقه ی گابریل رو بچسبن بهتره ، که دو ماهه داره بیلد رفع باگ میده و بعد این همه مدت تازه به فکر راه حلی برا آپدیت فریمور افتاده ،
    من ۹۲۰ دارم و میتونم بگم خوش دسترین گوشیه که دیدم ، و کاملا هم راضیم ، کمبود اپ زیاده ولی اینا برام مهم نیست ، الان فکر می کنم که این پلتفرم چقدر میتونه جای خوبی برا کسب درامد باشه ، وقتی یه اپ عالی بسازی همه دان می کنن ، چون کمه

  • حمیدرضا عبدی
    حمیدرضا عبدی | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    دوستان بزرگوار در دیجیاتو
    لطفا این خبر رو اصلاح کنید چون اصلا صحت نداره خود آقای جو قبل از سفرش اعلام کرد که توی این تعطیلات قصد دارد از تمامی محصولات شرکتهای دیگه استفاده کنم و برای یه سری مسائل در ویندوز 10 موبایل ازشون الهام بگیرم
    لطفا در خبرجدیدی این موضوع رو اصلاح کنید و توضیح بدید
    ممنون

  • بابک
    بابک | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    دیگه خنده دارتر از این مگه میشه؟! مگه داریم؟!
    مسول بخش ویندوزفون مایکروسافت؟! آیفون؟!
    خودشون هم سیستم عامل مرده اشون رو دوست ندارن! نه ازش استفاده میکنن! نه اپلیکیشنی براش میسازن! نه چیزی!

    مدیران ارشد کمپانیهای دیگه هم سر استفاده از آیفون مورد شماتت قرار گرفتن!
    البته آیفونه دیگه! بسیار دوست داشتنی و اعتیاد آور!
    کاریش هم نمیشه کرد!

  • dandelion
    dandelion | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    من قبلا ویندوزفون داشتم.
    واقعا خسته شدم از انتظار برای پیش پا افتاده ترین امکاناتی که سال هاست گوشی های اندرویدی دارن.
    برنامه های بی کیفیت یه اینستاگرام داشت بتا بود تا وقتی که من مهاجرت کردم از بتا خارج نشده بود.الان رو نمیدونم. اما واقعا با وجود اندروید استفاده از ویندوز فون بی معنی و نابخردانه است.

    • Sajad
      Sajad | ۷ بهمن ۱۳۹۴

      همچنان بتاس.موافقم باهات.

  • Sajad
    Sajad | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    اینم از واکنش معروف ترین دولوپر وینفون
    Check out @RudyHuyn's Tweet: https://twitter.com/RudyHuyn/status/691748850365652993?s=09

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۶ بهمن ۱۳۹۴

      پایینش هم جواب یکی نوشته که برنامه map ویندوز 10 موبایل خیلی خوبه ، من متوجه مسئله کیبورد نمی شم ، توی ویندوز موبایل هم می شه کیبورد رو یه دست باهاش کار کرد و البته بالا پایین بردش / جمله دومش هم داشته مسخره می کرده ، چون halo 5 الان 60 فریم داره اجرا می شه و هیچ کدوم از کنسول ها الان 4k رو پشتیبانی نمی کنن ، البته به نظر می یاد این مسئله رو نمی دونه

      • Sajad
        Sajad | ۶ بهمن ۱۳۹۴

        دمت گرم رفتی گشتی یه تعریف پیدا کردی :)) خب بهش بگو!چرا به من میگی اینو :)) بگو تا بدونه :)

        • Divan Greedy (thankyouaj)
          Divan Greedy (thankyouaj) | ۷ بهمن ۱۳۹۴

          دنبال چیزی نگشتم ، چند تا توییت پایین تر بود / به جنابعالی گفتم که معنی توییت رو بفهمی عزیز

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی