ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات مختلف سامسونگ تا اواخر امسال با iOS سازگار می شوند

براساس گزارش جدیدی که در سایت Sammobile (وبسایتی با محوریت موضوعی سامسونگ) منتشر شده است، این شرکت مستقر در سئول در نظر دارد جای پای خود را در اپ استور اپل مستحکم نماید. گفته می شود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

براساس گزارش جدیدی که در سایت Sammobile (وبسایتی با محوریت موضوعی سامسونگ) منتشر شده است، این شرکت مستقر در سئول در نظر دارد جای پای خود را در اپ استور اپل مستحکم نماید.

گفته می شود سامسونگ در تلاش است تا تعدادی از اپلیکیشن های خود را به iOS بیاورد و ظاهرا اغلب آنها نیز اپ های مستقلی نیستند و در عوض این شرکت در نظر دارد اپ هایی که همراه با محصولات مختلفش را ارائه می شوند را با iOS سازگار نماید و از این طریق امکان استفاده از آن ها روی آیفون و آیپد را فراهم نماید.

در بخش پوشیدنی و تناسب اندام، سامسونگ آنطور که در گزارشات آمده است تصیم گرفته تعدادی از اپ های خود در این حوزه را برای iOS ارائه نماید. یکی از این اپ ها  Gear Fit Manager نام دارد که در واقع نرم افزاری برای جفت کردن مچ بندهای خمیده تناسب اندام Gear Fit با تلفن های هوشمند است.

مورد دیگر  S Health نام دارد؛ نوعی اپلیکیشن با محوریت تناسب اندام که می تواند تمرینات بدنی، خواب و همچنین فعالیت های روزمره شما را ثبت نماید. لازم است اضافه نماییم که اوایل این ماه سامسونگ از برنامه های خود برای ایجاد سازگاری iOS با اسمارت واچ Gear S2 خبر داد.

محصول دیگر این کمپانی کره ای که گفته می شود در آینده نزدیک سازگاری با iOS را پیدا می کند Galaxy View نام دارد؛ همان تبلت 18.4 اینچی که سامسونگ با عنوان یک نمایشگر قابل حمل تبلیغش می کند.

طبق ارزیابی های صورت گرفته سامسونگ برای محقق نمودن این مهم در تلاش است تا امکان استفاده از دو اپلیکیشن Remote Control و Family Square را در iOS فراهم نماید و از این طریق به کاربران گلکسی ویو اجازه دهد که کنترل این ابزار را در اکوسیستم موبایلی اپل به دست بگیرند.

از دیگر اپلیکیشن هایی که طبق گزارشات قرار است به iOS آورده شوند میتوان به Level اشاره کرد که در واقع نوعی نرم افزاری همراه برای دستگاه های صوتی Level سامسونگ است و همچنین Smart Camera که اپ همراه دوربین های هوشمند این شرکت محسوب می شود.

براساس گزارشات، تمامی این اپلیکیشن ها و حتی بسیاری دیگر، قرار است که از اواخر امسال به آیفون و آیپد پورت شوند.

در حال حاضر اغلب دستگاه های هوشمند این شرکت امکان کنترل شدن توسط iOS را ندارند و این یعنی سامسونگ نمی تواند بخش قابل توجهی از بازار جهانی اسمارت فون و حتی بازار عظیم ایالات متحده آمریکا را تحت کنترل خود درآرود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • معین
    معین | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    عالی????????

  • امیر
    امیر | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    الان دوباره اون ژان کلود سامسونگ پرست میاد و انشا مینویسه...

    • ρÜИ¡$Ħ∃ℜ
      ρÜИ¡$Ħ∃ℜ | ۶ بهمن ۱۳۹۴

      لایک ???

    • iMan LP
      iMan LP | ۶ بهمن ۱۳۹۴

      ?????
      انشاء رو خوب اومدي. البته انسان محترميه ولي كامنتاش كوتاه تر باشن بهتره

    • meity
      meity | ۶ بهمن ۱۳۹۴

      liiiiiiiiiikeeeeeeeeeeeeeeee

مطالب پیشنهادی