ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Contacts Widget؛ ویجتی کارآمد برای دسترسی سریع به مخاطبین

همه ما در فهرست مخاطبین تلفن هوشمندمان کسانی را داریم که بیشتر از سایر افراد با آنها مکالمه می کنیم. به لطف پیشرفت و گسترش اپلیکیشن های ارتباطی، این روزها دیگر تنها روش برقراری تماس با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

همه ما در فهرست مخاطبین تلفن هوشمندمان کسانی را داریم که بیشتر از سایر افراد با آنها مکالمه می کنیم. به لطف پیشرفت و گسترش اپلیکیشن های ارتباطی، این روزها دیگر تنها روش برقراری تماس با این افراد مکالمه تلفنی نیست؛ شاید برای صحبت کردن با هر مخاطب دفترچه تلفن، بیش از ده روش و ابزار مختلف موجود باشد.

Contacts Widget ابزارک کارآمدی برای موبایل های اندرویدی است که کلیه راه های ارتباطی برای برقراری ارتباط با هر مخاطب را در ویجت های گوناگون و قابل شخصی سازی جمع آوری می کند تا با بیشترین سرعت ممکن بتوانید با آنها در ارتباط باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

هر مدل ویجتی که به ذهنتان برسد را Contacts Widget خواهید یافت؛ ویجت های دایره ای، مستطیلی و کشیده در ابعاد مختلف که تعداد آنها به 50 مورد می رسد و همگی نیز قابل شخصی سازی اند.

ویجت های این اپلیکیشن از نظر کاربرد به چهار دسته تقسیم بندی می شوند: مورد اول و دوم ویجت های ویژه ای برای چک کردن آخرین تماس ها و آخرین پیامک ها هستند که در موبایلتان رد و بدل کرده اید.

Contacts Widget 2

"پوشه ها" سومین گروه از ویجت های Contacts Widget هستند که نهایت امکانات شخصی سازی اپ را در آن شاهدید. با انتخاب ویجتی از این گروه، می توانید مخاطبین مهم خود را در یک ویجت جداگانه از دیگر افراد جدا کنید و به آخرین پیامک ها، تماس ها و آخرین پیغام هایی که در شبکه های اجتماعی با هم رد و بدل کرده اید دسترسی داشته باشید.

اما چهارمین و کاربردی ترین گروه ویجت ها، ویجت های شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های ارتباطی هستند. با وارد کردن یا انتقال اطلاعات حساب کاربری دوستانتان در اپلیکیشن هایی همچون واتس اپ و تلگرام و اینستاگرام و توئیتر به این ویجت ها، می توانید با نهایت سرعت و بدون نیاز به باز کردن تک تک این اپلیکیشن ها، با آنها ارتباط برقرار کرده و از آخرین فعالیت هایشان در این شبکه های اجتماعی مطلع شوید.

برای جلوگیری از مصرف زیاد اینترنت هم Contacts Widget در قسمت تنظیمات گزینه ای دارد تا بتوانید بروزرسانی ویجت ها را محدود به اینترنت وای فای کنید، یا آن را به طور دستی کنترل نمایید. این ویجت کاربردی و رایگان را می توانید از گوگل پلی یا این آدرس اینترنتی دانلود کنید.

Contacts Widget

Contacts Widget

سازنده: Makeev Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    سلام اقای بیگ زاده میشه اموزش استفاده از گوگل کانتکت رو بزارید خیلی چیز باحالیه
    ممنون

مطالب پیشنهادی