ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امنیت اپلیکیشن ها در سیانوژن 13 بیشتر از همیشه خواهد شد

چندی پیش، پستی در صفحه رسمی گوگل پلاس CyanogenMod منتشر شد که خبر از یک کدنویسی جدید برای محافظت از اپلیکیشن ها در آخرین نسخه این رام غیر رسمی اندروید می داد. کدنویسی جدید سیانوژن 13 ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

چندی پیش، پستی در صفحه رسمی گوگل پلاس CyanogenMod منتشر شد که خبر از یک کدنویسی جدید برای محافظت از اپلیکیشن ها در آخرین نسخه این رام غیر رسمی اندروید می داد.

کدنویسی جدید سیانوژن 13 به گونه ای انجام گرفته که از اپلیکیشن های سیستم عامل محافظت بهتری از گذشته صورت بگیرد. Adnan Begovic، یکی از توسعه دهندگان سیانوژن در پست صفحه گوگل پلاس این کمپانی، در یک ویدئو پوشه ای به نام Monies را به نمایش می گذارد که در آن کلیه اپلیکیشن های بانکی اش را وارد آن کرده و توسط یک پترن از آنها محافظت می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در ادامه این ویدئو، بگوویچ اپلیکیشن گوگل پلی را وارد پوشه مورد بحث می کند، اما هنگامی که در اپلیکیشن دیگر (مثلا مرورگر کروم) قصد باز کردن آن را دارد شاهد نمایان شدن صفحه وارد کردن پترن برای بازگشایی اپ هستیم.

سیانوژن 13 تا وقتی که پترن درست را برای بازگشایی وارد نکنید، از این کار ممانعت به عمل می آورد. همچنین به گفته بگوویچ، در صورت پشتیبانی دستگاه از حسگر اثر انگشت می توان این شیوه را جایگزین شیوه وارد کردن پترن نمود.

علیرغم اینکه در گوگل پلی تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن با این قابلیت وجود دارند، اما روش مورد بحث از آنجایی که به طور پیشفرض در سیستم عامل گنجانده شده و به صورت یکپارچه عمل می کند، شیوه بسیار ایمن تری برای محافظت از اپلیکیشن ها به نظر می رسد. برای تماشای ویدئوی مورد بحث می توانید به منبع خبر مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • اوبونتو
    اوبونتو | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    خوب و عالی

مطالب پیشنهادی