ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالا در پی افزودن ویژگی Street View به سرویس Maps است

بر اساس حدس و گمانی جدید، گفته می شود که اپل احتمالا در پی توسعه یک سرویس مشابه با «Google Street View» در «اپل مپس» است. در یک بخش از اسناد مرتبط با اپل مپس، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

بر اساس حدس و گمانی جدید، گفته می شود که اپل احتمالا در پی توسعه یک سرویس مشابه با «Google Street View» در «اپل مپس» است.

در یک بخش از اسناد مرتبط با اپل مپس، این شرکت می نویسد که خودروهای تصویر بردار این شرکت چهره ها، شماره پلاک ماشین ها و تصاویر حساس دیگر را غیر شفاف خواهند کرد تا برای عموم مشخص نباشند.

این دقیقا همان کاریست که گوگل در سرویس Street View انجام می دهد و حال به نظر می رسد که اهالی کوپرتینو در پی توسعه سرویس مشابهی برای نقشه های خانگی شان باشند.

اگرچه Apple Maps شروع بسیار ناموفقی داشت اما حالا بالاخره به نقطه ای رسیده که در آیفون، بیشتر از سوی کاربران مورد استفاده قرار می گیرد تا گوگل مپس. (البته باید بیان نمود که اپل دیگر گوگل مپس را در آیفون هایش قرار نمی دهد و کاربر باید خودش آن را از اپ استور دریافت کند.)

اکنون اپل مپس همه قابلیت هایی که گوگل مپس دارد را در اختیار کاربران قرار می دهد به جز همین سرویس Street View؛ سرویسی که در آن تصاویر به ثبت رسیده توسط خودروهای گوگل و دوربین های ۳۶۰ درجه ای که بر آنها نصب شده اند برای کاربران به نمایش کشیده می شوند تا افراد بتوانند مناطق را مشاهده کنند.

اینطور که به نظر می رسد، اپل تصمیم دارد برای شروع از لندن، پاریس، بیشتر بخش های ایالت کالیفرنیا و نیویورک تصویر برداری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی