ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Her Story 2 تایید شد

سم بارلو، نویسنده و کارگردان بازی Her Story، از شروع روند ساخت دومین نسخه بازی پرده برداشت. Her Story سال گذشته منتشر شد و موفق شد تا ضمن دریافت تمجید از سوی منتقدین، جوایز بسیاری ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

سم بارلو، نویسنده و کارگردان بازی Her Story، از شروع روند ساخت دومین نسخه بازی پرده برداشت. Her Story سال گذشته منتشر شد و موفق شد تا ضمن دریافت تمجید از سوی منتقدین، جوایز بسیاری نیز در شاخه بازی مستقل و داستان سرایی کسب کند.

وی اخیرا در اکانت توییتر خود عکسی را به انتشار گذاشته که در حقیقت صفحه اول داستان بازی است. بالای این برگ به وضوح می توان Her Story 2 را مشاهده کرد و باقی صفحه مات شده تا طرفداران بازی در جریان جزئیات بیشتری قرار نگیرند.

با این حال، بارلو می گوید Her Story 2 ارتباطی با نسخه ابتدایی ندارد و به طور کل داستانی جدید را در پیش خواهد گرفت. اما در هر صورت مکانیک گیم پلی و حل پرونده احتمالا همانگونه باشد. بررسی دیجیاتو از نسخه ابتدایی این بازی می تواند باب آشنایی تان با این اثر را بگشاید.

سم بارلو، پیش از ساخت Her Story، بیشتر به سبب توسعه دو نسخه اخیر Silent Hill و نوشتن داستان آن ها شهرت داشت. وی از سال 2002 فعالیت خود را به عنوان طراح و نویسنده آغاز کرده و Her Story مسلما خلاقانه ترین و مهم ترین اثر وی تاکنون بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی