ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا تیزر جدیدی را برای تبلیغ قابلیت اتوپایلوت خودروهای خود منتشر کرده است

تا پیش از این، شرکت تسلا کمتر برای خودروهای الکتریکی خود و قابلیت های مختلف آنها تیزر تبلیغاتی تهیه می کرد و این کار را بیشتر مشتریان این کمپانی انجام می دادند. حالا اما این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

تا پیش از این، شرکت تسلا کمتر برای خودروهای الکتریکی خود و قابلیت های مختلف آنها تیزر تبلیغاتی تهیه می کرد و این کار را بیشتر مشتریان این کمپانی انجام می دادند.

حالا اما این شرکت برای نخستین بار اقدام به تهیه یک تبلیغ ویدئویی کرده است و در آن به معرفی قابلیت اتوپایلوت پرداخته که به صورت خودمختار ماشین را در بخش قابل توجهی از یک مسیر هدایت می کند.

گفتنی است که به خاطر بی احتیاطی هایی که از سوی برخی دارندگان خودروهای تسلا صورت گرفته و همچنین عدم توجه آنها به دستورالعمل های ارائه شده از سوی این کمپانی برای استفاده از قابلیت یاد شده، وقفه هایی در روند ارائه Autopilot این ماشین ها به وجود آمده و برای نمونه امکان فراخوانی آنها از یک شهر به شهر دیگر فعلا به حالت تعلیق قرار دارد.

ویدئویی که اخیرا منتشر شده به خوبی قابلیت های Autopilot را به تصویر می کشد: در این کلیپ با انتخاب گزینه Summon در اپلیکیشن مربوطه، ماشین به صورت خودکار روشن شده و از پارکینگ منزل بیرون می آید و در تمام طول بزرگراه نیز خودش فرایند هدایت و عوض کردن لاین را بر عهده می گیرد و در نهایت نیز ماشین را به صورت دوبل پارک می کند.

همانطور که در ویدئو مشاهده خواهید کرد، در تمام طول مسیر راننده دست های خود را روی فرمان نگه داشته است که دقیقا مطابق با توصیه های قبلی تسلاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    پیشرفت اتومبیل های خودران بسیار چشمگیر هستش منتهی مشکلات بزرگی هم بر سر راهشون وجود داره. اول اینکه اساسا تعریف مشخصی برای خودران بودن اتومبیل وجود نداره، کلمات هوشمند و خودران باید دقیق تعریف بشن تا باعث سردرگمی مشتریان نشه، هماهنگی مناسبی هم بین شرکت های پیشرو در این زمینه وجود نداره، اونها حتی اکثرا دارن از تجهیزات و سنسور های کاملا متفاوتی استفاده می کنند این مورد باعث میشه هزینه های تولید این خودرو ها بیشتر بشه و البته هزینه های نگهداری و تعمیر شون هم بالاتر میره. مورد دوم اینکه هنوز قوانین مناسب این اتومبیل ها وضع نشده، هرچه زودتر باید قوانین جدید وضع بشند تا شرکت ها بتونند محصولات شون رو با این قوانین هماهنگ کنند. در نهایت استراتژی شرکت ها هم بشدت باهم متفاوت هست، شرکتی مثل گوگل سعی در حذف کامل فرمان داره و شرکتی مثل تسلا به قابلیت های خودران به شکل یک قابلیت جانبی نگاه می کنه. به نظر خودم حذف فرمان اتومبیل نه توسط مشتری ها پذیرفته میشه( بخاطر از بین بردن لذت رانندگی ) و نه سازمان های قانون گذار حداقل در آینده نزدیک اون رو تایید می کنند و در نهایت بیشتر به درد سیستم های حمل و نقل عمومی میخوره که مسیر های ثابتی دارند.

مطالب پیشنهادی