ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خالق Gears of War نسبت به داستان نسخه چهارم امیدوار است

کلیف بلزینسکی، خالق سری Gears of War، نسل پیش به یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین چهره های اکس باکس بدل شد اما با رو به پایان رفتن نسل هفتم، وی هم ترجیح ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

کلیف بلزینسکی، خالق سری Gears of War، نسل پیش به یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین چهره های اکس باکس بدل شد اما با رو به پایان رفتن نسل هفتم، وی هم ترجیح داد تا کسب و کار جدیدی در پیش گیرد. وی حالا عملا هیچ مسئولیتی در تولید و توسعه Gears of War 4 ندارد اما این مسئله سبب نشده تا سازندگان کنونی از مشاوره های وی بهره نگیرند.

بلزینسکی در توییتر خود نوشت: «همین الان تلفن را قطع کردم. با دوستی صحبت می کردم که نویسندگی قسمت هایی از Gears بعدی را به عهده دارد. به نظر می رسد که همه ما بسیار از آن لذت خواهیم برد.»

دو سال پیش، مایکروسافت حقوق ساخت بازی را از Epic Games خریداری کرد و مسئولیت ساخت نسخه چهارم را به استودیو تازه تاسیس Black Tusk سپرد که بعدها به The Coalition تغییر نام یافت. راد فرگوسن، از مدیران پیشین اپیک گیمز نیز حالا ریاست این استودیو را به عهده دارد.

Gears of War 4 که البته در نمایش و تریلر E3 سال گذشته Gears 4 خطاب شد، به احتمال بسیار اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و طرفداران برای انجام آن، راهی جز تهیه کنسول اکس باکس وان ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • جهان
    جهان | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    تو کنسول X پرچمدار Gears of War هستش تو کنسول سونی God Of War به نظر من God Of war بهترینه کاش فقط ادامش بدن بعد عید سونی 4 میخرم فقط به خاطر God Of War

مطالب پیشنهادی