ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به زودی از سه تبلت 7 اینچی خود رونمائی خواهد کرد [شایعه]

بر اساس گزارشات موجود در وب، سامسونگ آماده اضافه نمودن اعضای تازه ای به خانواده Galaxy Tab E خود است و گویا مدل های جدید در اندازه ی 7 اینچی عرضه خواهند شد. در سال ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

بر اساس گزارشات موجود در وب، سامسونگ آماده اضافه نمودن اعضای تازه ای به خانواده Galaxy Tab E خود است و گویا مدل های جدید در اندازه ی 7 اینچی عرضه خواهند شد. در سال گذشته غول تکنولوژی کره ای دو تبلت از این سری را روانه بازار نمود که شامل نسخه های 9.6 اینچی و 8 اینچی بودند و به ترتیب توسط اپراتورهای ورایزن و US Cellular فروخته می شدند.

بنا بر اطلاعاتی که امروز در توئیتر منتشر گشته، در سال جدید شاهد حضور سه گلکسی تب به نام های Tab E 7.0، Tab E Lite و Tab E Kids خواهیم بود.

تبلت Tab E 7.0 در دو مدل عرضه خواهد گشت که یکی فقط وای فای دارد و شماره مدل آن SM-T280 اعلام شده و دیگری به 4G LTE مجهز خواهد بود و با شماره مدل SM-T285 روانه بازار خواهد گشت. گفته می شود هر دو دستگاه صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 800×1280 پیکسلی، چیپست 4 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارند. با این تفاسیر انتظار می رود همانند مدل های سال پیش قیمت مناسبی هم داشته باشند.

در مورد دو مدل دیگر خانواده Tab E هیچ صحبتی به میان نیامده و معلوم نیست این دیوایس ها با چه مشخصاتی رونمائی خواهند گشت. اما گمانه زنی ها بر این اصل استوار هستند که مشخصات آنها مشابه نمونه ی ذکر شده در بالا خواهد بود و احتمالا مدل Kids یک کاور محافظ و نرم افزارهای ویژه کودکان نیز به صورت اضافه تر در خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی