ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل Vivo XPlay 5S با 6 گیگابایت رم به زودی رونمائی خواهد شد [شایعه]

با اینکه در چند وقت اخیر اخبار چندانی در مورد کمپانی Vivo وجود نداشت، ناگهان دیروز اعلام شد اسمارت فون 6s Plus آن از طرف آژانس نظارتی TENAA تائیدیه دریافت نموده. این دستگاه امکانات و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

با اینکه در چند وقت اخیر اخبار چندانی در مورد کمپانی Vivo وجود نداشت، ناگهان دیروز اعلام شد اسمارت فون 6s Plus آن از طرف آژانس نظارتی TENAA تائیدیه دریافت نموده. این دستگاه امکانات و ویژگی های بسیار خوبی دارد؛ از جمله می توان به 4 گیگابایت رم، 64 مگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی اشاره نمود. چیپست آن نیز 8 هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است.

با این مشخصات می توان موبایل مورد بحث را در ردیف رده بالاها قرار داد. اما اگر شایعات امروز صحت داشته باشند، این شرکت اسمارت فون دیگری در دست تولید دارد که امکانات بسیار بهتر از 6s Plus خواهد داشت.

بر اساس ادعاهای تحلیل گر چینی به نام «پن جیوتانگ»، موبایل آتی Vivo که XPlay 5S نام دارد با 6 گیگابایت رم همراه خواهد بود. در مورد زمان معرفی این دستگاه هیچ صحبتی نشده و هنوز معلوم نیست چگونه و چه زمانی وارد بازار جهانی خواهد شد. از دیگر مشخصاتی که برای این محصول اعلام شده این بوده که بدنه اش تماما فلزی خواهد بود و احتمالا نمایشگر آن نیز 6 اینچی با رزولوشن QHD است.
اطلاعات بیشتری در مورد این محصول معرفی نشده و هنوز معلوم نیست با اندروید 5.1 یا 6.0 همراه خواهد بود و آیا رابط کاربری آن از نوع اختصاصی خود شرکت سازنده است یا خیر. اما تا زمان کنفرانس جهانی موبایل خیلی فاصله نداریم و اگر خبر ورود این دستگاه واقعا صحت داشته باشد، احتمالا Vivo آن را در این مراسم معرفی خواهد کرد و بیشتر با امکانات آن آشنا خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی