ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نبرد تایپیست ها؛ معرفی بازی ZType

اگر دوستی دارید که غلط های تایپی اش در تلگرام امانتان را بریده، بازی امروز را حتما به او معرفی کنید! ZType یک بازی جذاب فکریست که پیشروی در آن فقط و فقط وابسته به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر دوستی دارید که غلط های تایپی اش در تلگرام امانتان را بریده، بازی امروز را حتما به او معرفی کنید! ZType یک بازی جذاب فکریست که پیشروی در آن فقط و فقط وابسته به سرعت و دقت تایپ شماست؛ هر چه بهتر تایپ کنید بیشتر در محیط آن دوام می آورید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در این بازی جذاب بی پایان، کنترل یک سفینه فضایی در کهکشان به دستتان سپرده شده که باید در آن با شلیک لیزر، در مقابل موج حملات دشمن مقاومت کنید.

تا اینجا ZType با شوترهای فضایی دیگر تفاوتی ندارد، به غیر از یک موضوع و آن هم سیستم تیراندازی بازیست: برای شلیک لیزر به جای فشردن یک دکمه ثابت، باید کلمات مشخصی را تایپ کنید.

ZType 2

هر سفینه ای که به سمتتان یورش می برد، دارای اسم مشخصی است که برای منفجر کردنش باید آن اسم را از کیبورد پایین صفحه تایپ کنید. اگر در این کار تعلل کنید، یا غلط تایپی داشته باشید، سفینه های دشمن به شما می رسند و منفجرتان می کنند، بنابراین "مجبورید" که هم سریع تایپ کنید و هم دستتان روی دکمه غلط نرود!

این اجبار در تایپ صحیح و محدودیت زمانی بازی، هم دقت تایپ تان را بالا می برد و هم به افزایش سرعت آن کمک می کند، بنابراین ZType بیش از آنکه یک بازی باشد، یک ابزار آموزشی است.

مراحل ZType پایانی ندارند، هر چه به جلو پیشروی می کنید سخت تر و سخت تر می شوند و به همین نسبت، مهارت شما در تایپ کلمات هم بالاتر می رود. اگر تایپیست خوبی نیستید و دوست دارید سرعت تایپ تان را بالا ببرید، ZType بهترین ابزاریست که در قالب بازی و سرگرمی می تواند شما را در رسیدن به این هدف کمک کند.

این بازی را می توانید از اپ استور و گوگل پلی به رایگان دانلود کنید. در صورت بروز مشکل در دانلود از گوگل پلی، مراجعه به این لینک را به شما توصیه می کنیم.

ZType

ZType

سازنده: PhobosLab قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 18 / 15 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hirad
    hirad | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    چرا برای ویندوز موبایل نمیزنن...

مطالب پیشنهادی