ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار بعدی HTC‌ ظاهری شبیه به One A9‌ خواهد داشت [شایعه]

تا برگزاری کنفرانس جهانی موبایل در بارسلون زمان زیادی باقی نمانده و در این مراسم بسیاری از برندها از جدیدترین محصولات خود رونمائی خواهند نمود. شرکت HTC نیز از جمله تولید کننده های قدیمی تلفن ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

تا برگزاری کنفرانس جهانی موبایل در بارسلون زمان زیادی باقی نمانده و در این مراسم بسیاری از برندها از جدیدترین محصولات خود رونمائی خواهند نمود. شرکت HTC نیز از جمله تولید کننده های قدیمی تلفن هوشمند است که در سال های اخیر به دلیل مشکلات مالی نتوانسته بود در بازار رقابتی چندان خودنمائی نموده و نامش را دوباره زنده کند، اما گویا قرار است پس از مراسم یاد شده از یک اسمارت فون جدید پرده برداری نماید که امکانات قابل توجهی در خود دارد.

تاکنون شایعات متعددی در مورد موبایل One M10 که با اسم رمز Perfume شناخته می گردد مثلاً خبرهای به بیرون درز پیدا کرده از ارائه دو نسخه مجزا از این دیوایس حکایت دارند. بر اساس این شایعه، پرفیوم با چیپست مدیا تک برای بازار آسیا و با تراشه اسنپدراگون برای بازار اروپا تولید خواهد شد.

منبع خبرهای غیر موثق در مورد موبایل مورد بحث، @evleaks است و البته وی امروز ادعا نموده این محصول توسط اپراتورهای اصلی آمریکا عرضه خواهد گشت و از نظر ظاهر بسیار شبیه One A9 ساخته شده. به این صورت که بدنه دستگاه تماما از فلز است و در زیر نمایشگر نیز دکمه هوم و اسکنر تشخیص اثر انگشت دارد.

فارغ از وجود دو پردازنده جداگانه، هنوز در مورد مشخصات این موبایل حرفی قطعی به میان نیامده. البته می توان حدس زد که چیپست ها از نوع Helio X20 و اسنپدراگون 820 خواهند بود و احتمالا هر دو نسخه نیز با 4 گیگابایت رم همراه هستند. اسپیکرهای استریو BoomSound در بخش جلوئی دستگاه و نسخه 6.0 اندروید نیز از دیگر ویژگی های این اسمارت فون خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • peyman
    peyman | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    اینایی که مسخره میکننداچ تی سیوبدونیدازتکنولوژی خبرندارنداگرداشتندنمیگفتنداچ تی سی بدردنمیوره بدبختااچ تی سی یکی ازشرکتای بزرگ اسمارت فونابود،هست وخواهدهست نمیدونستیدبدونید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی