ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به پناهجویان آلمان 5 هزار کروم بوک رایگان اعطا می کند

گوگل به منظور ایجاد امکانات لازم برای آموزش و دسترسی به اطلاعات مفید در مورد مهاجرت، مبلغ 5.3 میلیون دلار برای کمک به پناهنده های کشور آلمان در نظر گرفته تا کروم بوک های خود ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

گوگل به منظور ایجاد امکانات لازم برای آموزش و دسترسی به اطلاعات مفید در مورد مهاجرت، مبلغ 5.3 میلیون دلار برای کمک به پناهنده های کشور آلمان در نظر گرفته تا کروم بوک های خود را بدون دریافت پول در اختیار این افراد قرار دهد.

کمپانی ساکن مانتین ویو چندین ماه است که به صورت خیریه به پناهنده های کشورهای اروپایی کمک مالی می نماید و در همین راستا در روز دوشنبه بیانیه ای منتشر نموده و اعلام کرد، قرار است از برنامه Project Reconnect که محصول کمپانی NetHope است برای انجام فعالیت های خیرخواهانه در آلمان پشتیبانی نماید و با در اختیار قرار دادن کروم بوک های خود به آنها کمک کند تا به برنامه های آموزشی و اطلاعات موردنیازشان در باب پناهندگی دسترسی کامل داشته باشند. همچنین بتوانند با اعضای خانواده خود در زادگاهش ارتباط برقرار نمایند.

«ژاکلین فولر» مدیر Google.org در این رابطه در بلاگ خود نوشته: «کروم بوک ها لپ تاپ های مناسبی برای آموزش به شمار می روند زیرا کاربر می تواند تمامی اپلیکیشن های آموزش زبان را روی آنها نصب کرده و استفاده کند. این نرم افزارها به صورت خودکار به قابلیت های جدید به روز رسانی می گردند و آنتی ویروس قوی نیز در خود دارند. حتی کروم بوک های اعطائی توسط کمپانی سازنده قابل تنظیم و مدیریت نیز هستند تا برنامه ها و محتویات مرتبط با شرایط  پناهجویان را در اختیار آنها قرار دهند.»

پناهنده هایی که مشتاق دریافت این کامپیوترها هستند باید برای ثبت نام به وب سایت NetHope  مراجعه نمایند. نخستین سری از لپ تاپ های مورد بحث نیز از اول ماه مارس یعنی 11ام اسفند ماه توزیع خواهد گشت.

در آخر بد نیست بدانید در سال 2015 میلادی بیش از یک میلیون نفر از خاور میانه و شمال آفریقا به کشورهای اروپائی پناهنده گشته اند و این مهاجرت ها همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Sahar Nejati
    Sahar Nejati | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

    Komak be panahandeha

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی