ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس نسخه به روز شده از موبایل ZenFone 2 Deluxe Special Edition را معرفی کرد

ایسوس در سال گذشته 20.5 میلیون تلفن هوشمند را به فروش رساند و طبق جدیدترین خبرها در نظر دارد شمار این دستگاه ها را در سال جدید به سی میلیون برساند. با در نظر داشتن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

ایسوس در سال گذشته 20.5 میلیون تلفن هوشمند را به فروش رساند و طبق جدیدترین خبرها در نظر دارد شمار این دستگاه ها را در سال جدید به سی میلیون برساند.

با در نظر داشتن این نکته که شرکت تایوانی مورد بحث در سال 2014، حدود 8.5 میلیون موبایل را به فروش رساند می توان اینطور نتیجه گرفت که 2015 سال موفقی برای آن بوده است.

از طرفی دستگاه های ذن فون این شرکت محبوبیت بالایی دارند و و باید منتظر ماند و دید، سری ذن فون 3 چه مشخصات و امکاناتی را با خود به همراه دارند.

در حالی که زمزمه ها پیش از رونمایی ذن فون 3 شدت گرفته، این کمپانی تایوانی محصول تازه ای به نام ZenFone 2 Deluxe Special Edition را رونمایی کرده است. البته در نظر داشته باشید که این موبایل جدیدا معرفی نشده و نخستین بار در ماه نوامبر بود که همراه با چیپست چهار هسته ای اتم Z3580 اینتل با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز رونمایی شد و مدل جدیدتر ظاهرا چیپست چهار هسته ای Atom Z3590 با سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتز را در خود جای داده است.

این موبایل همچنین چهار گیگابایت رم LPDDR3 و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی می توان 128 گیگابایت دیگر را هم به آن اضافه نمود.

نمایشگر ذن فونِ به روز شده، 5.5 اینچی IPS با رزلوشن 1080p (برابر با 1920 در 1080 پیکسل) است و انرژی مورد نیاز دستگاه نیز از طریق یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد.

برای عکس برداری و فیلم برداری هم یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در قسمت پشت بدنه این موبایل تعبیه شده و گرفتن سلفی و برقراری ارتباطات تصویری هم به دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی آن محول گردیده است.

ابعاد این دستگاه برابر با 152.5 در 77.2 در 10.9 میلیمتر و وزنش 170 گرم است و در مورد نرم افزار آن نیز باید بگوییم که اندروید 5.0 همراه با رابط کاربری ZenUI برای نسخه ویژه ذن فون 2 در نظر گفته شده است.

این دستگاه در قالب دو رنگ کربنی و نقره ای عرضه می گردد با این توضیح که کاور پشتی آن قابل تعویض است و می توانید طبق سلیقه، بعد از خرید آن را تغییر دهید.

نام و مشخصات این محصول در سایت جهانی ایسوس مطرح شده با این همه، شرکت سازنده هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت یا زمان عرضه آن مطرح نکرده و برای اطلاع از این مساله لازم است اندکی منتظر بمانیم.

ASUS-ZenFone-Deluxe-Special-Edition-01 ASUS-ZenFone-Deluxe-Special-Edition-02 ASUS-ZenFone-Deluxe-Special-Edition-03 ASUS-ZenFone-Deluxe-Special-Edition-05

ASUS-ZenFone-Deluxe-Special-Edition-014

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mahdi.sh
    mahdi.sh | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    جوووووووووووووون باووووووووووووو

  • حسین
    حسین | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    اون خط قرمزه دور دوربین جلو ودور حسگر اثر انگشتش این محصولو شبیه محصولاته گیمینگش کرده. جالبه?

    • morteza
      morteza | ۷ بهمن ۱۳۹۴

      اون دکمه ولومه دکمه پاورم بالاس اثر انگشتم نداره ولی من خودم زنفون دو دارم واقعا راضی ام ولی موقع خرید باید دقت کنی سفارش چین نگیری کلا باید از جای معتبر بگیری و تحقیق کنی

  • amiroooom
    amiroooom | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    چه خوشگله

    منتظر ذن(زن)فون 3هستم که ببینم مثل نسخه قبل مالتیتستینگش بهتر شده باشه

مطالب پیشنهادی