ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید The Walking Dead تا سال 2017 تاخیر خورد

اگر اهل فیلم و سریال باشید، قطعا با نام The Walking Dead آشنایی دارید. این سریال چند سالی است که نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کرده و حتی سبب شهرت بیش از پیش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

اگر اهل فیلم و سریال باشید، قطعا با نام The Walking Dead آشنایی دارید. این سریال چند سالی است که نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کرده و حتی سبب شهرت بیش از پیش کمیک بوک ها هم شده. سال 2012، اولین بازی مهم براساس این داستان توسط Telltale Games ساخته شد و توانست بیشترین جوایز بهترین بازی سال را هم از آن خود کند.

با این حال، توسعه و ساخت بازی براساس دنیای The Walking Dead همچنان ادامه دارد. فصل سوم بازی Telltale در راه است و شرکت Overkill هم مدتی می شود که قصد دارد بازی خود بر مبنای این سری را بسازد اما گویا در سال 2016 قادر به انجام آن نباشیم.

The Walking Dead، ساخته استودیو Overkill یک شوتر Co-op خواهد بود که تفاوت های بنیادین بسیاری با بازی Telltale Games دارد. این تاخیر در پی یافتن شرکای تجاری جدید رخ داده است. در واقع Overkill حالا فرصت ارائه بازی خود در بخشی از آسیا را هم دارد، بنابراین توسعه محتوای مناسب محلی (از جمله زبان و صداگذاری) نیازمند زمان بیشتری است.

در بیانیه منتشر شده توسط شرکت، نوشته شده: «OVERKILL's The Walking Dead همزمان با آماده سازی نسخه آسیایی، نسخه غربی نیز با محتوای بیشتر گسترش می یابد. برای به حداکثر رساندن فرصت ها، Starbreeze ،505 Games و Skybound تصمیم گرفتند تا بازی را در تمامی بازارها طی نیمه دوم سال 2017 عرضه کنند.»

اگر این عنوان از لحاظ کیفی قابل قبول باشد، احتمال موفقیت بیشتر استودیو Overkill بالا می رود اما اگر با یک بازی معمولی در سال 2017 رو در رو شویم، احتمال شکست بسیار بالا می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد ساری مقدم
    محمد ساری مقدم | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    این جمله آخر خیلی مهم بود:
    اگر این عنوان از لحاظ کیفی قابل قبول باشد، احتمال موفقیت بیشتر استودیو Overkill بالا می رود اما اگر با یک بازی معمولی در سال 2017 رو در رو شویم، احتمال شکست بسیار بالا می رود.
    یعنی پیچیدگی این جمله منو کشت

مطالب پیشنهادی