ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج جستجو در اپلیکیشن اینباکس گوگل از این پس در کارت ها به نمایش در می آیند

اینباکس، اپلیکیشن مدیریت ایمیل گوگل به تازگی بروزرسانی جدیدی دریافت کرده که جستجوی اطلاعات در آن از میان هزاران مکالمه به کار آسانی تبدیل شده است: از این پس اینباکس به جای اینکه شما را مجبور ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

اینباکس، اپلیکیشن مدیریت ایمیل گوگل به تازگی بروزرسانی جدیدی دریافت کرده که جستجوی اطلاعات در آن از میان هزاران مکالمه به کار آسانی تبدیل شده است: از این پس اینباکس به جای اینکه شما را مجبور به خواندن تمام ایمیل ها کند، نتایج جستجو را مستقیما در کارت هایی شبیه به کارت های گوگل ناو به نمایش در می آورد.

به عنوان مثال، می توانید از فیلد جستجو به دنبال زمان اکران فیلم ها (که قبلا در ایمیل با دوستانتان در موردش مکاتبه کرده اید) بگردید، و اپلیکیشن اطلاعات مربوط به آن را در کارت های کوچکی مشابه کارت های گوگل ناو در اختیارتان می گذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با این روش جستجو، دیگر احتیاجی به زیر و رو کردن ایمیل هایتان برای یافتن کلمه یا جمله ای خاص نخواهید داشت. گوگل این قابلیت جدید را "پاسخ های سریع" نام نهاده که با توجه به کاری که انجام می دهد، اسم مناسب و شایسته ای به نظر می رسد.

البته افزودن کارت ها به معنای از بین رفتن روش جستجوی استاندارد در اینباکس نیست. از بخش انتهایی کارت ها هنوز هم می توانید به نتایج جستجو از طریق روش استاندارد و قدیمی دسترسی داشته باشید.

نسخه جدید اینباکس را می توانید هم اکنون در دسکتاپ، اندروید و iOS تجربه کنید.

Card-Scroll-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza shirinnejad
    Reza shirinnejad | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    پس چرا Google now فعال نمیشه واسه ایران!؟
    ای خدا...

مطالب پیشنهادی