ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توئیتر در پی یکی از مدیران سابق اپل برای تصدی پست مدیریت ارتباطات خود

توئیتر در تلاش است تا ناتالی کریس مدیر باسابقه بخش ارتباطات اپل را برای سکان داری واحد ارتباطات خود استخدام نماید که با در نظر داشتن ماهیت این شرکت، پستی کلیدی در آن محسوب می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

توئیتر در تلاش است تا ناتالی کریس مدیر باسابقه بخش ارتباطات اپل را برای سکان داری واحد ارتباطات خود استخدام نماید که با در نظر داشتن ماهیت این شرکت، پستی کلیدی در آن محسوب می شود.

در سیلیکون ولی، کریس را بیشتر به عنوان یکی از کارکنان ارشد اپل در حوزه ارتباطات می شناسند و او بود که بعد از ترک کیت کاتن و تصدی این سمت توسط Steve Dowling مدیریت واحد یاد شده را در اپل در دست گرفت.

کریس برای مدت 14 سال برای اپل کار کرد و در پروژه مربوط به معروف ترین محصولات آن حضور فعال داشت. آنطور که در سایت Re/Code آمده است، وقتی او در ماه آوریل این شرکت را ترک کرد پروژه های موفقی نظیر آیپاد، آیفون، آیپد، مک بوک ایر و اخیرا هم اپل پی و اپل واچ را در کارنامه خود داشت.

در گزارش این سایت آمده است: ناتالی کریس از نزدیک با مدیرعامل فقید اپل یعنی استیو جابز همکاری داشته و توئیتی که درمورد ترک اپل منتشر کرده بود، به شدت جابز را تحت تاثیر قرار داد. در آن زمان خانم کریس اعلام کرده بود که ممکن است تصمیم به بازنشستگی بگیرد اما نه آنطور.

در مقابل این مدیر کارکشته، چند ماه اخیر را صرف مذاکره با مدیران ارشد توئیتر کرده است و هم اکنون بهترین نامزد برای تصدی پست مدیریت واحد ارتباطات آن محسوب می شود.

کریس در صورت استخدام شدن، باید گزارشات خود را به Vijaya Gadde مشاور ارشد شرکت و لسلی برلند مدیر ارشد مارکتینگ آن ارائه نماید. گفتنی است که Gade جستجوهایش برای یافتن بهترین فرد برای این سمت را از ماه ها قبل آغاز کرده و حالا ظاهرا تصمیم خود را گرفته است.

خانم کریس قرار است جایگزین گابریل استریکر شود که چندی پیش توئیتر را ترک کرد و حالا در گوگل مشغول به کار شده است.

در حال حاضر این شبکه اجتماعی سیاست های سخت گیرانه ای را در مورد نوع مدیرانی که میخواهد به استخدام خود در بیاورد اتخاذ کرده است و در این باره اعلام داشته است: برای ما همچنان ضروری است که ارزش توئیتر را به جهانیان نشان دهیم. برای این منظور، ارتباطات نقشی کلیدی را ایفا می کنند و برای آنکه آینده بهتری داشته باشیم تلاش داریم که استراتژی های ارتباطی و جهت گیری های خود را تغییر دهیم.

اگر همه چیز خوب پیش برود، کریس و Berland همکاری نزدیکی با هم خواهند داشت تا ایده نوآور نبودن توئیتر و آشفتگی در تیم مدیریتی این شرکت را تغییر دهند.

هر دوی این افراد در کار خود بسیار حرفه ای هستند و جک دورسی کلیه امکانات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار خواهد داد تا به اهداف از پیش تعیین شده شان دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی