ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیش بینی کاهش سود عملیاتی سامسونگ
تکنولوژی

درگاه سیم کارت دوم گلکسی اس 7 همزمان از کارت حافظه MicroSD هم پشتیبانی می کند [شایعه]

گلکسی اس 7 ماه آینده در بارسلون اسپانیا رونمایی می شود و آنطور که در برخی گزارشات آمده است عرضه این پرچمدار هم در ماه مارس اتفاق می افتد، تا آن زمان اما، بازار شایعات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

گلکسی اس 7 ماه آینده در بارسلون اسپانیا رونمایی می شود و آنطور که در برخی گزارشات آمده است عرضه این پرچمدار هم در ماه مارس اتفاق می افتد، تا آن زمان اما، بازار شایعات در مورد این محصول داغ است و روزی نیست که خبر یا شایعه ای پیرامونش منتشر نشود.

امروز نیز شایعه جدیدی به فضای مجازی راه پیدا کرده که شاید از بقیه کمی جالب تر باشد. سال گذشته که این شرکت تصمیم گرفت پرچمدار خود را با بدنه ای یکپارچه طراحی کند و قاب قابل تعویض پشتی دستگاه را حذف نماید، همزمان دور باتری قابل تعویض و درگاها کارت حافظه میکرو اس دی را هم در طراحی خود خط کشید.

این دو ویژگی جزء اصلی محصولات سامسونگ در سال های اخیر بوده اند و بسیاری از کاربران باسابقه موبایل های این شرکت از تصمیم آن در این رابطه به هیچ وجه راضی نبودند اما ظاهرا قرار شده که یکی از این دو مشخصه در پرچمدار سال 2016 سامسونگ بار دیگر حضور داشته باشد.

ظاهرا گلکسی اس 7 سامسونگ درگاهی با قابلیت پذیرش دو سیم کارت را دارد و این مشخصه ایست که پیشتر در تلفن های همراه ارائه شده به بازارهای آسیایی رویت می شد.

در واقع برخی از جدیدترین موبایل های کمپانی مِیزو هستند که همزمان از درگاه پشتیبانی کننده از دو سیم کارت بهره می برند؛ در این موبایل ها یک اسلات به سیم کارت اختصاص دارد و دیگری، هم از سیم کارت دوم و هم کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کند.

با این روش، شرکت ها امکان می یابند که همچنان شیوه طراحی یکپارچه خود را در محصولاتشان حفظ کنند و در عین حال کاربران نیز قادر خواهند بود که فضای ذخیره سازی این دستگاه ها را ارتقاء دهند.

حالا سامسونگ نیز به جرگه شرکت های عموما چینی پیوسته تا از این متد تبعیت نماید و اگر خاطرتان باشد، گلکسی A9 (محصول 2016) نیز از یک درگاه دو سیم کارتی پشتیبانی می کند.

با این کار در واقع سامسونگ با یک تیر دو نشان را هدف می گیرد؛ نخست اینکه کاربران موبایل هایش می توانند از کارت های حافظه میکرو اس دی استفاده نمایند و دوم اینکه شکلی یکپارچه به موبایل های تولیدی اش می دهد.

از طرفی، تلفن های هوشمند دو سیم کارتی هم دیگر در آسیا نمی مانند و هر فردی در هر نقطه ای از دنیا که باشد (به جز آمریکا) می تواند یکی از آنها را داشته باشد. متاسفانه در بازار آمریکا به خاطر تنوع اپراتورها لازم است که چندین مدل مختلف از گلکسی اس 7 ارائه گردد.

در پایان لازم است اضافه نماییم که سامسونگ از هر گونه اظهار نظری در این باره خودداری کرده و در نتیجه بهتر است که اندکی با دیده تردید به این اطلاعات نگریسته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, آفرین به سامسونگ , آفرین به سامسونگ که همیشه خیلی آرام و ناگهانی کارهای جالب رو میکنه و همیشه یک حریف غیر مسلح نیس برای رقباش, اگه این اتفاق رخ بده مطمئنن باعث فروش بسیار بسیار بالاتر و شگفت انگیزتر گلکسی S7 میشود , گلکسی S7 حتی بدون این موارد باز یک تلفن همراه فوق قدرتمند و حرفه ای هس مخصوصا از لحاظ دوربین و پرقدرت ترین پردازنده اختصاصی اش در میان تمام رقبا و صفحه نمایش اختصاصی و رتبه اولش در میان تمام صفحه نمایش ها

  • matin
    matin | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    این ایده تو گوشی اپوو R7S و اپوو R7Plus شیاومی رد می ۳ و خیلی از گوشی دیگه چینی چند ماهه هست و گوش عا هم تو بازار ن سامسونگ هم که کار کپی کار رو خوب بلده از خودش هیچ وقت ایده نداره .

  • alireza
    alireza | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    ٱفرین به سامسونگ.
    اگه اینکارو تو اس ۷ انجام بده فروشش بیشتر میشه.

  • Karako
    Karako | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    هیوادارم وا نەبێ چوون گوشی دووسیم موشکلاتی خۆی هەیە و هەر کەس پێی خۆش نیە گوشیەکەی دوسیم بێ به بایەخی میکرۆ ئێسدی
    امیدوارم اینطور نباشه چون گوشیهای دوسیم موشکلات خودشون رو دارن و هر کس دوست نداره گوشیش دوسیم باشه به قیمت میکرو اسدی

  • رامین
    رامین | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    اکسپریا ها همزمان میتونن از دو سیم کارت استفاده کنن و همزمان از کارت اس دی!ینی اسلات اینا با هم یکی نیست!
    این یه قابلیت ساده است که واسش یه خبر میره!

مطالب پیشنهادی