ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین PEN-F محصول جدید Olympus
تکنولوژی

دوربین جدید الیمپوس از سری PEN معرفی شد

مدتی بود که شایعات پیرامون دوربین عکاسی جدید PEN-F از الیمپوس به گوش می رسید. حال پس از مدت کوتاهی کمپانی ژاپنی از این محصول تازه خود رونمایی کرد. اما PEN-F چه تفاوتی با مدل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

مدتی بود که شایعات پیرامون دوربین عکاسی جدید PEN-F از الیمپوس به گوش می رسید. حال پس از مدت کوتاهی کمپانی ژاپنی از این محصول تازه خود رونمایی کرد.

اما PEN-F چه تفاوتی با مدل های قبلی دارد؟ می توان از سنسور جدید 20.1 مگاپیکسلی میکرو با سایز 4/3 آغاز کرد. این مدل به مانند دوربین های قبلی سازنده از قابلیت عکس برداری High Res نیز برخوردار است. با استفاده از این ویژگی می توان با اتصال عکس های متعدد، یک عکس واحد 50 مگاپیکسلی ایجاد کرد. این توانایی برای افرادی که می خواهند عکس هایشان را در ابعادی بسیار بزرگ چاپ کنند، بسیار مفید خواهد بود.

olympus-pen-f-3

نمایشگر این دوربین از دقت خوبی برخوردار است و قابلیت چرخش مناسبی دارد. بدنه دوربین  به سبک دوربین های کلاسیک طراحی شده، بنابراین برخی عاشق آن خواهند شد، اما عده ای دیگر آن را از مد افتاده خطاب می کنند.

دوربین به یک پایدار کننده تصویر ۵ محوره مجهز است تا بتواند هرگونه لرزشی را در هنگام عکس برداری و فیلم برداری از بین ببرد. ضمن این که این خصوصیت شما را از استفاده از لنزهای IS در آینده بی نیاز می کند.

olympus-pen-f-5

دوربین PEN-F می تواند با سرعت 10 فریم بر ثانیه به ثبت تصویر بپردازد و با بهره مندی از اتصال وای فای تصاویر گرفته شده را به رایانه شما ارسال کند. ضمن اینکه با استفاده از یک اپ اختصاصی می توان برخی قابلیت های این دوربین را از طریق تلفن هوشمند کنترل کرد.

بر اساس اعلام الیمپوس این دوربین جدید در ماه مارس و با قیمت 1200 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی