ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دو بازی Far Cry Primal و Rise of the Tomb Raider هم از قفل Denuvo استفاده می کنند

اگر پی سی را به عنوان پلتفرم اصلی بازی خود در نظر گرفته باشید، قطعا با قفل Denuvo آشنایی دارید. این فناوری جدید سبب شده تا هکرها به سختی بتوانند بازی را کرک کرده و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

اگر پی سی را به عنوان پلتفرم اصلی بازی خود در نظر گرفته باشید، قطعا با قفل Denuvo آشنایی دارید. این فناوری جدید سبب شده تا هکرها به سختی بتوانند بازی را کرک کرده و در اختیار کاربران قرار دهند. در واقع به نوعی باید کم کم شاهد کمرنگ تر شدن بازار بازی های کپی پی سی نیز باشیم.

اخیرا، کمپانی های متعددی برای محافظت از آثار خود، دست به دامان Denuvo شده اند تا کرک شدن بازی های شان روی پلتفرم پی سی برای ماه ها غیر ممکن شود و شاید پس از مدتی طولانی، هکرها دیگر میلی به ارائه کرک برای آن نداشته باشند. نتیجه این اتفاق، افزایش نرخ فروش بازی ها روی پلتفرم پی سی خواهد بود و ضرر کمتری به ناشرین وارد می گردد.

دو بازی جدید دیگر نیز قرار است حالا به Denuvo مجهز شوند. این یعنی، اگر به دنبال انجام Rise of the Tomb Riader و Far Cry Primal هستید، باید قید نسخه های کپی را بزنید و به دنبال تهیه ورژن اوریجینال از فروشگاه های دیجیتالی باشید.

علی رغم عملکرد موفقیت آمیز Denuvo طی ماه های اخیر، شایعاتی مبنی بر ایجاد تاثیر منفی از سوی این قفل روی بازی ها شنیده می شود. برای مثال، عرضه Batman: Arkham Knight روی پی سی فاجعه بار بود و کمپانی برادران وارنر از این قفل استفاده کرده بود. توسعه دهندگان Denuvo اما شدیدا این نکته را تکذیب می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • parhamlinker
    parhamlinker | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    شاید دیر اما بالاخره کرک میشن... امیدوارم شرکتای معروف اینجا نمایندگی باز کنن تا ما گیم اورجینال رو به قیمت اصلی بخریم. درضمن کسانی که مهاجرت میکنن بهتون پیشنهاد میکنم یکی رو انتخاب کنید و تا آخر باهاش بمونین. یعنی یا کنسول یا پی سی چون در غیر اینصورت خودتون ضرر میکنین. در حال حاضر پی سی با صرفه ترینه ولی اگه شما بخاطر چندتا بازی بخوایین برین طرف کنسول، بجای هزینه کردن برای کنسول و بازی هاش، بازی اورجینال پی سی بخرین که آنلاین هم راخت میتونین باهاش بازی کنین. یا اینکه سی دی کی میخرین و آفلاین بازی میکنین که بازم صرفه جویی میشه ؛)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی