ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در سال گذشته بیش از 14 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه محصولاتش هزینه کرده

بر اساس گزارش آماری سال 2015 از طرف کمپانی پرایس واتر هاوس کوپرز که یکی از چهار شرکت بزرگ حسابرسی در جهان محسوب می گردد، سامسونگ در جایگاه دوم برترین شرکت هایی جای گرفته که ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

بر اساس گزارش آماری سال 2015 از طرف کمپانی پرایس واتر هاوس کوپرز که یکی از چهار شرکت بزرگ حسابرسی در جهان محسوب می گردد، سامسونگ در جایگاه دوم برترین شرکت هایی جای گرفته که در زمینه  تحقیق و توسعه به منظور تولید محصولات نو و خلاقانه هزینه های زیادی را تقبل می نمایند.

همان طور که می توانید در تصویر بالا ببینید، غول تکنولوژی کره ای با صرف 14.1 میلیارد دلار پس از کمپانی فولکس واگن (15.3 میلیارد دلار) در رتبه دوم فهرست خرج کننده های R&D قرار دارد.

بخش بزرگی از درآمد این شرکت آسیایی را اسمارت فون های پرچمدار و با کیفیت آن تشکیل داده اند اما این مسئله چندان برایش رضایت بخش نیست، از این رو با سرمایه گذاری در زمینه تحقیق و توسعه تلاش می نماید تا در حوزه های دیگر همانند عرضه چیپست و تلویزیون و ... که در حال حاضر یک سوم درآمد این شرکت را تشکیل داده اند نیز بتواند بیش از پیش رشد نموده و محصولاتی خلاقانه تر روانه بازار نماید.

در مقایسه باید گفت اپل با هزینه ی حدودا 6 میلیارد دلار توانسته خود را به فهرست 20 کمپانی برتر در این زمینه برساند.

در همین راستا، برخی از تحلیل گران حوزه فناوری این رشد کمپانی ساکن کوپرتینو را به دلیل سرمایه گذاری روی پروژه هایی همانند تولید «ماشین اپل» می دانند. اگر شرکت آمریکایی ذکر شده بتواند اینگونه محصولات را توسعه دهد، موفق خواهد شد تا تمرکز درآمد خود را از آیفون برداشته و در زمینه های دیگری نیز مشتری های وفادار پیدا نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی