ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سایت «ورج» برخی از شنیده های پیشین در مورد تلفن هوشمند G5 ال جی را تائید کرد

گزارش مالی که دیروز توسط ال جی منتشر شد تصویری نابسمان از کسب و کار تلفن های هوشمند این شرکت ارائه می کرد که در آن خبری از سود و درآمد مناسب در قیاس با بازه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

گزارش مالی که دیروز توسط ال جی منتشر شد تصویری نابسمان از کسب و کار تلفن های هوشمند این شرکت ارائه می کرد که در آن خبری از سود و درآمد مناسب در قیاس با بازه زمانی مشابه در سال گذشته نبود.

اما امروز وبسایت «ورج» به نقل از منابعی که گفته می شود از برنامه های آتی برند کره ای مورد بحث آگاه هستند آورده که این منابع به آنها گفته اند ال جی بنا دارد تا در طراحی پرچمدار بعدی خود تغییراتی بنیادین را اعمال نماید؛ اسمارت فونی که به احتمال بسیار زیاد نام G5 را یدک خواهد کشید.

گفته می شود موبایل مذکور به هیچ عنوان دنباله روی زبان طراحی نسل های پیشین خودش یعنی G3 و یا G4 نخواهد بود و قصد ندارد از نظر ظاهری نمونه ای تکامل یافته از دستگاه هایی که نام بردیم محسوب گردد، بلکه این موبایل بناست تا با هر تلفن هوشمند اندرویدی که تا امروز دیده ایم فرق کند.

صد البته که ال جی به سراغ توسعه دیوایس بر اساس یک پلتفرم جدید نرفته و کماکان به اندروید تکیه دارد ولی منابع ورج هم همانند شنیده های گذشته تائید کرده اند که پرچمدار آتی کره ای ها دارای یک درگاه ویژه و جدید برای انواع مختلفی از لوازم جانبی خواهد بود؛ موضوعی که پیش از این توسط «Evan Blass» هم گزارش شده بود.

پس از گزارش آقای Blass نسخه کره ای CNET نیز چندین رندر از G5 منتشر کرد که در آنها می توانستیم تلفنی هوشمند با طراحی ماژولار را ببینیم که بخشی پائینی دستگاه از دیگر اجزای بدنه جدا می شد و به کاربر اجازه می داد تا به سادگی اقدام به تعویض باتری کند.

سایت ورج در ادامه آورده نتوانسته ایم توضیحات کاملی راجع به درگاه جدید تعبیه شده در مهم ترین موبایل بعدی ال جی دریافت کنیم و دقیقاً نمی دانیم این پورت چه ویژگی هایی به اسمارت فون خواهد افزود‌،  اما به یقین آن را می بایست یکی از نقاط اصلی تمایز محصول مورد بحث با دیگر رقبایش دانست.

g5_33.0

یکی دیگر از تغییرات کلیدی جابه جا شدن دکمه های تنظیم صدا محسوب خواهد شد که حالا از پشت G5 به لبه های کناری آن انتقال یافته اند. ناگفته نماند تصاویری که قبلاً از قاب های محافظ G5 به بیرون درز پیدا کرده اند هم جا به جایی دکمه های تنظیم میزان صدا را تائید نموده اند و البته این تغییر مکان کلید های مورد اشاره سبب گشته تا کره ای ها برای دوربین فضای بیشتری داشته و به سراغ دوربینی دوگانه بروند. هر چند که این شایعه و همچنین شایعه بدنه ی تمام فلزی هنوز توسط یک منبع موثق و قابل اعتماد تائید نشده و همگی آنها باز می گردد به اطلاعات اولیه ای که از محصول لو رفته است.

G5‌ اولین پرچمدار ال جی خواهد بود که در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد (ال جی برای این سال ساخت دو پرچمدار را در دستور کارش دارد) و گمانه زنی می شود که شاهد رونمایی آن در ۲۱ فوریه و در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل باشیم. البته این کمپانی کره ای قبلاً پرچمداران خود را در مراسمی جداگانه معرفی می کرد ولی حالا شواهد نشان می دهند ال جی بنا دارد تا بهترین محصول خودش را همزمان با رونمایی گلکسی اس ۷ سامسونگ در مقابل دیدگان عموم قرار دهد و به این صورت رسماً به جنگ مستقیم هم میهن خود برود و بخشی ارزشمند از بازار را به دست آورد.

نظر شما در رابطه با تلفن هوشمند G5 ال جی چیست و فکر می کنید تغییراتی که از آنها سخن گفتیم قادر خواهند بود شرایط را برای شرکت یاد شده دگرگون کنند یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • وبتقویک
    وبتقویک | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    تازتر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی