ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت با اپ News Pro به رقابت با فلیپ بورد و اپل نیوز می رود

مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن جدیدی به مجموعه اپلیکیشن های پروژه گاراژ خود اضافه کرده است. اپ مورد بحث News Pro نام دارد، و برای رقابت مستقیم با اپلیکیشن های فلیپ بورد و اپل نیوز برای پلتفرم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن جدیدی به مجموعه اپلیکیشن های پروژه گاراژ خود اضافه کرده است. اپ مورد بحث News Pro نام دارد، و برای رقابت مستقیم با اپلیکیشن های فلیپ بورد و اپل نیوز برای پلتفرم iOS منتشر شده.

در این اپلیکیشن گردآورنده اخبار، می توانید با حساب کاربری فیسبوک یا لینکدین خود وارد شده و موضوعات خبری مورد علاقه تان را برگزینید تا اپلیکیشن طبق الگوریتمی مشخص، مقالاتی که ممکن است از نظرتان جذاب باشد را در یک فرمت مناسب موبایل برای شما به نمایش در آورد.

اپ News Pro دارای بخش ویژه ای است که خبرهای داغ و دست اول روز را در آن برایتان فهرست می کند، و همچنین از یک تب اکسپلور بهره می برد که در آن خبرها و موضوعات جدید بر حسب کارخانه ها، سازمان ها، محصولات و مهارت ها از یکدیگر تفکیک شده اند. این شیوه دسته بندی می تواند برای بعضی کاربران بسیار مفید و کارآمد ظاهر شود، خصوصا برای افرادی که به طور مثال به اخبار موضوعی فرعی همچون زبان های برنامه نویسی علاقه مند هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

مایکروسافت با لینک کردن حساب های کاربری فیسبوک و لینکدین کاربران به اپ News Pro، تلاش کرده تا آسان تر بتواند به علایق شما در سطح اجتماعی و موضوعات کاری پی ببرد. این کار از جهاتی موفق بوده و از جهاتی دیگر شکست می خورد.

News Pro 1

به عنوان مثال، ممکن است اپلیکیشن شما را مشترک موضوعاتی همچون بازی های رایانه ای و نانوتکنولوژی بکند که به آن علاقه دارید، اما ممکن است تصور کند که دامپروری و اخبار حوزه صنایع غذایی هم جز موضوعات مورد علاقه شماست، بنابراین بدون اطلاع رسانی شما را در این موضوعات مشترک می کند.

هنوز مشخص نیست که مایکروسافت برای اپلیکیشن News Pro چه اهداف جاه طلبانه ای در سر دارد. اپلیکیشن های گاراژ عموما پروژه هایی موقتی هستند که پس از انتشار، به زودی فراموش می شوند و به ندرت پیش می آید که به پلتفرم های مختلف پورت گردند. News Pro هم از این قاعده مستثنی نیست و مایکروسافت رسما تأیید کرده که اپ مورد بحث در انحصار پلتفرم iOS باقی خواهد ماند.

با این وجود، نکته خوشحال کننده برای کاربران دیگر پلتفرم ها این است که به News Pro می توان از طریق نسخه تحت وب هم دسترسی داشت و اخبار و موضوعات مورد علاقه را از طریق آن هم پیگیری نمود.

News Pro: Your Work News Brief

News Pro: Your Work News Brief

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 11.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی