ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه پلی استیشن 4 بازی H1Z1 در راه است

در گیمزکام سال 2014، سونی از عرضه بازی آنلاین زامبی محور H1Z1 روی کنسول جدید خود خبر داد اما سکوت خبری پیرامون این عنوان به قدری طولانی شد که عده ای گمان بردند، پروژه پلی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۴۵

در گیمزکام سال 2014، سونی از عرضه بازی آنلاین زامبی محور H1Z1 روی کنسول جدید خود خبر داد اما سکوت خبری پیرامون این عنوان به قدری طولانی شد که عده ای گمان بردند، پروژه پلی استیشن 4 آن کنسل شده اما توسعه دهندگان اخیرا در توییتر خود وعده خبرهای بیشتر از این عنوان را داده اند.

بقا و آخرالزمان، اصلی ترین سوژه بازی جدید شرکت Daybreak Games است و علی رغم برخی مشکلات آزاردهنده اما جالب و سرگرم کننده است. H1Z1 در حال حاضر بازیکنان بسیاری روی پلتفرم پی سی و شبکه استیم دارد و شرکت امید دارد تا کاربران خود را گسترش دهد.

H1Z1 چند ماهی است که روی استیم عرضه شده و به دلیل مشکلات خاصی که داشت، نتوانست رضایتمندی کافی کاربران را جلب کند. جالب است که، این عنوان در حال حاضر با پرداخت بهایی قابل انجام است و زمانی که از حالت دسترسی زودهنگام بیرون آید و کامل شود، به صورت کاملا رایگان در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

سال گذشته، سونی استودیوی Sony Online Entertainment را به شرکت Colombus Nova فروخت و حقوق ساخت تمامی بازی های این شرکت از جمله H1Z1 و Planetside حالا در اختیار شرکت ثانی قرار دارد. جان اسمدلی، مدیر اسبق استودیوی سرگرمی های آنلاین سونی که حالا Daybreak Games نام دارد نیز راه خود را در پیش گرفته و بازی جدیدی در دست ساخت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی