ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کانال ویدئویی اسپاتیفای برای آیفون و اندروید راه اندازی شد

اگر خاطرتان باشد چندی پیش در خبرها داشتیم که اسپاتیفای در نظر دارد محتوای ویدئویی را نیز به سرویس خود اضافه نماید، حالا خبر رسیده که این شرکت کانال ویدئویی خود را با محتوای تامین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

اگر خاطرتان باشد چندی پیش در خبرها داشتیم که اسپاتیفای در نظر دارد محتوای ویدئویی را نیز به سرویس خود اضافه نماید، حالا خبر رسیده که این شرکت کانال ویدئویی خود را با محتوای تامین شده از سوی ESPN، Comedy Central، MTV، Slate و مواردی از این دست راه اندازی کرده است.

به لطف این سرویس تازه، کاربران اندرویدی و iOS اسپاتیفای می توانند با اشاره روی گزینه Browse و سپس Shows به بخش ویدئوهای آن دسترسی پیدا کنند.

در زیر قسمت موسوم به Featured یا اختصاصی هم دو انتخاب پیش رویتان قرار خواهد داشت: نمایش های تصویری و نمایش های صوتی؛ همانطور که احتمالا در جریان هستید اسپاتیفای چند ماهی می شود که پادکست ارائه می کند اما فرایند ارائه ویدئو توسط آن، اندکی زمان بر شده.

اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران این سرویس ترجیح می دهید که صرفا به عنوان یک اپلیکیشن موسیقی از آن استفاده نمایید حتما خوشحال خواهید شد اگر بتوانید این قسمت ها را دست کم تا زمانی که سرویس ویدئویی به منوی اصلی اضافه گردد پنهان نمایید.

اما دست آخر هدف مدیران این شرکت از راه اندازی چنین سرویسی درآمدزایی است و به نظر نمی آید که امکان پنهان کردن آپشن های جدید فعلا وجود داشته باشد.

بعد از آنکه محتوای کانال مد نظر خود را انتخاب کردید می توانید دکمه فالو را بزنید تا محتوای یاد شده را  به لایبرری خود اضافه نمایید. لازم است اضافه نماییم که محدوده انتخاب های شما در حال حاضر بسیار اندک خواهند بود و به مواردی چون کلیپ های SportsCenter یا The Daily Show خلاصه می شوند.

اگر بخواهیم صادق باشیم، به نظر نمی آید که «فعلا» کاربران تمایلی به استفاده از این سرویس به جای یوتوب داشته باشند و با ید دید تدابیر این شرکت برای جلب توجه کاربرانش چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pouya
    Pouya | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    به نظر من اسپاتيفاي يه سرويس بسيار جذابي است كه مظلوم واقع شده، لياقت اين رو داره كه پيشرفت داشته باشه، من كه كلا موسيقي رو با اسپاتيفاي گوش ميكنم، خيلي جذاب و با كيفت است

مطالب پیشنهادی