ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 5se بازارهای در حال توسعه را هدف خواهد گرفت [شایعه]

به تازگی گزارشی منتشر شده که می گوید آیفون ۴ اینچی اپل، موسوم به آیفون 5Se، هم اکنون وارد فاز تولید گشته و این محصول بناست تا بازارهای در حال توسعه را به تصاحب خود ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

به تازگی گزارشی منتشر شده که می گوید آیفون ۴ اینچی اپل، موسوم به آیفون 5Se، هم اکنون وارد فاز تولید گشته و این محصول بناست تا بازارهای در حال توسعه را به تصاحب خود درآورد.

گزارش یاد شده توسط سایتی ژاپنی با نام «Nikkei» انتشار یافته و سایت مذکور نیز آنچه که در بالا آمده را به نقل از منبعی ناشناس روایت کرده که ظاهراً از برنامه های کمپانی ساکن کوپرتینو آگاهی کاملی دارد. Nikkei می گوید آیفون کوچک تر قیمتی به مراتب ارزان تر از آیفون ۶ اس خواهد داشت و شرکت سازنده اش می خواهد از طریق آن نقش پر رنگ تری را در بازارهای در حال توسعه ایفا کند؛ بازار کشورهایی که در آنها آیفون های گرانقیت هواداران چندانی ندارند.

البته ناگفته نماند که در رابطه با صحت این گزارش شک و تردیدهایی جدی پا برجاست، زیرا «مارک گورمن»، نویسنده سایت شناخته شده ی «9to5Mac»، که همواره اطلاعات نسبتاً‌ دقیق راجع به برنامه های آتی اپل دارد، پیش از این در اظهار نظری عنوان داشته بود اسمارت فون مورد بحث قرار است جای آیفون ۵ اس را بگیرد و لذا الزاماً نباید منتظر یک تلفن هوشمند ارزان باشیم.

بر اساس شنیده های قبلی، موبایل مورد اشاره مشخصه های سخت افزاری مشابه آیفون ۶ را در بدنه ای جمع و جورتر جای داده و حدس زده می شود در جریان رویداد بهاره ی اپل، که به صورت معمول در ماه مارس برگزار می گردد معرفی شده و در کنارش نیز از آیپد ایر ۳ و ساعت هایی به روز گشته اند رونمایی به عمل آید.

ابر برند ساکن کوپرتینو در هفته ی جاری اعلام کرد، بیش از یک میلیارد دیوایس تحت iOS توسط کاربران در سراسر دنیا در حال استفاده هستند، اما همزمان با همین خبر آنها یادآور شدند که انتظار دارند فروش آیفون در فصل مالی پیش رو با تنزل مواجه شود.

با این تفاسیر، ساخت اسمارت فونی که بتواند در بازارهای در حال توسعه به جنگ رقبای میان رده و یا اقتصادی برود سیاستی منطقی به حساب می آید تا کماکان آمار فروش و سود دهی آیفون در شرایط مطلوب حفظ شود؛ هر چند که هنوز هیچ چیز قطعی نیست و برای مشخص شدن صحت شایعاتی که به آنها پرداختیم می بایست منتظر گذر زمان بمانیم.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • abas
    abas | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    داره بازار كم درامد هارو هدف ميگيره
    ايول

  • امیر
    امیر | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    خدا کنه تو اهدافش ایران هم باشه

  • amin
    amin | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    خخخخ داره فروشش داره کم میشه نمیدونه چیکار بکنه

    • رضا
      رضا | ۸ بهمن ۱۳۹۴

      اون که خوب میدونه چیکار میکنه، شک نکن

    • دانیال
      دانیال | ۹ بهمن ۱۳۹۴

      آخه تو که اطلاعات نداری لطفا حرف نزن همین دیروز بود که خبر رسید تعداد دستگاه های فعال اپل بیش از یک میلیارد شده! توی سایت کافه فردا , شرق دیلی , همشهری انلاین و.... میتونی ببینی پس لطفا اول اطلاعاتت رو زیاد کن بعد نظر بده

مطالب پیشنهادی