ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارت های LG Pay لو رفتند

سال گذشته، ال جی تایید کرد که روی سرویس پرداخت موبایل کار می کند و براساس شایعه ای که پس از آن منتشر گشت، اطلاعات بیشتری در مورد آن شنیدیم. برای مثال، منابع می گویند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

سال گذشته، ال جی تایید کرد که روی سرویس پرداخت موبایل کار می کند و براساس شایعه ای که پس از آن منتشر گشت، اطلاعات بیشتری در مورد آن شنیدیم. برای مثال، منابع می گویند که این سرویس براساس دستگاهی خارجی مثل یک کارت تهیه شده.

گویا این شایعه حقیقت دارد و واقعا ال جی یک کارت ساخته. آنچه در تصویر بالا می بینید، طبق گفته منابع آگاه، این تصویر در واقع مرتبط با کارت های LG Pay است و کارت سفید لقب گرفته اند (علت این نامگذاری مشخص نیست و شاید یک خطا در ترجمه باشد).

عملکرد کارت های ال جی همانند کارت های اعتباری است اما با این تفاوت که اطلاعات چند حساب مختلف را می توان روی آن ذخیره کرد و به جای حمل چندین کارت، از سامانه LG Pay بهره برد.

همانطور که در تصویر فوق می بینید، در قسمت بالایی این کارت عبارت Locked، به معنی قفل بودن روی نمایشگر آن نوشته شده که احتمالا حالت امنیتی آن را نشان می دهد. ایده جالبی است اما مشخص نیست که LG Pay می تواند موفق ظاهر شود یا خیر.

مسئله مهم تر اینکه آیا کره ای ها در رقابت با یکدیگر و البته دوستان آمریکایی خود دوام می آورند؟ اپل، سامسونگ و گوگل هر کدام سیستم پرداخت خاص خودشان را روی تلفن های همراه آورده اند و حالا ال جی چنین ایده را دارد. احتمالا در MWC 2016 شاهد رونمایی از کارت های سفید خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی