ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد ایر 3 احتمالا اواخر اسفند ماه معرفی می شود

به نظر می رسد که آیپد ایر جدیدی در راه است و به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. به گزارش وبسایت 9ti5Mac، اپل گویا قصد دارد تا طی مراسمی در نیمه های ماه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

به نظر می رسد که آیپد ایر جدیدی در راه است و به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. به گزارش وبسایت 9ti5Mac، اپل گویا قصد دارد تا طی مراسمی در نیمه های ماه مارس (اواخر اسفند ماه) از ورژن جدید آیپد ایر پرده بردارد.

آیپد ایر قبلی، اکتبر سال 2014 عرضه شد و خبری از این محصول در سال گذشته نبود، در عوض تیم کوک تصمیم گرفت تا آیپد مینی را یک بار دیگر ارتقا داده و محصول جدید و خاصی به نام آیپد پرو معرفی کند که حواشی بسیاری هم به دنبال داشت.

جزئیات چندانی از این مدل جدید آیپد در دسترس نیست اما 9to5Mac می گوید که در شایعات به اضافه شدن اسپیکر و فلش برای دوربین پشتی اشاره شده است. از همه مهم تر و جذاب تر اینکه گفته شده اپل در تلاش است تا اپل پنسل (قلم اپل) را هم روی این محصول تست کند.

چندان عجیب نیست که کوپرتینویی ها بخواهند این ویژگی را برای محصولات دیگر با نمایشگر بزرگ مورد استفاده قرار دهند. در هر صورت Apple Pencil تولید شده تا روی آیپد پرو کار کند و عملکرد آن فوق العاده است اما چرا آیپد ایر 3 از آن بهره نبرد؟

در انتها اشاره شده که مراسم 14 مارس (24 اسفند) دقیقا همان جایی است که شاهد بندهای جدید اپل واچ، آیپد ایر 3 و البته آیفون جدید، ملقب به 5SE هستیم. همچنین این احتمال وجود دارد که شاهد رونمایی از ورژن های بعدی iOS و watchOS هم باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی